کد خبر 1541158
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
حزب الله پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد

جنبش حزب الله لبنان با یک موشک زمین به هوا، یک فروند پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز یکشنبه خبر داد که در ساعت چهار بعد از ظهر به وقت محلی، یک فروند پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

حزب الله با بیان اینکه این پهپاد با یک موشک زمین به هوا هدف قرار گرفت، تأکید کرد که با چشم غیر مسلح مشخص بود که در داخل اراضی فلسطین اشغالی سرنگون شده است.

منابع صهیونیستی ساعاتی پیش گفتند که بیش از ۱۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل غربی شلیک شده است. این منابع تأکید دارند که حزب الله از موشکهای دوربرد استفاده کرده است.

شبکه قدس پیش از این نیز گزارش داد که در پی حملات راکتی از جنوب لبنان، صدای چندین انفجار مهیب از شمال فلسطین شنیده شده است.

جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه خبر داد که ساعت ۱۲ و ۴۵ ظهر، مقر «السماقه» متعلق به نظامیان صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف قرار داده است که در پی آن، چند نفر زخمی شدند.

حزب الله در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز یکشنبه پس از رصد دقیق، یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المالکیه» هدف قرار داد. حزب الله تأکید کرد که با سلاح مناسب، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است و در پی آن، چند نفر نیز زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس