کد خبر 1541364
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
آمریکا تجهیزات نظامی جدید به شرق سوریه ارسال کرد

شبکه المیادین از ورود تجهیزات و تسلیحات نظامی جدید آمریکا به پایگاه «کونیکو» در شرق سوریه در پی حملات مقاومت عراق علیه پایگاه‌های آمریکایی در سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، ٰخبرنگار شبکه المیادین در سوریه، امروز (دوشنبه، ۳۰ اکتبر)، خبر داد که پس از حملات مقاومت عراق به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه، آمریکایی‌ها کاروان جدیدی از تسلیحات و جنگ‌افزار را به پایگاه کونیکو منتقل کردند.

پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» واقع در حومه شمال شرق استان دیرالزور یکی از پایگاه‌هایی است که طی روزهای اخیر هدف حملات راکتی گروه مقاومت عراق قرار گرفته است و منابع آگاه از شنیده شدن صدای چندین انفجار در این پایگاه خبر داده‌اند.

گروه‌های مقاومت عراق که در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی برای مداخله مستقیم در تقابل با صهیونیست‌ها و در حمایت از مقاومت فلسطین به نبرد طوفان الاقصی پیوسته‌اند، طی چند روز اخیر بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده‌اند و علاوه بر آن، پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار می‌دهد. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.

بامداد امروز نیز محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در دیرالزور هدف حملات موشکی مقاومت قرار گرفت و شبکه «المیادین»، به نقل از یک منبع آگاه در خصوص این حمله گزارش داد که بعد از حمله جنگنده‌های آمریکایی به یک کامیون غیرنظامی در سوریه، پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر با ۱۵ راکت هدف حمله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، کامیون‌هایی که جنگنده‌های آمریکایی آن‌ها را با ۷ موشک هدف قرار دادند، از مرز عراق وارد سوریه شده بودند و مصالح ساختمانی حمل می‌کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس