سخنگوی حماس: دشمن صدها تن بمب روی غزه ریخته است

یک سخنگوی حماس گفت دشمن صدها تن بمب روی نوار غزه ریخته است .

به گزارش مشرق، یک سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (دوشنبه)، در اظهاراتی اشاره کرد درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان در اطراف غزه ادامه دارد.

براساس گزارش شبکه «الجزیره»، این سخنگوی حماس گفت: «دشمن صدها تن بمب روی نوار غزه ریخته است. تداوم بمباران و تنش‌زایی اسرائیل نشان می‌دهد اشغالگران توجهی به قوانین بین‌المللی ندارند».

این سخنگوی مقاومت فلسطین که اشاره‌ای نیز به نام او نشده‌، اضافه کرد: «کتائب القسام همچنان در حال تقابل با دشمن است و نبرد را به خوبی مدیریت می‌کند. دشمن پس از آنکه مناطقی غیرمسکونی را هدف قرار داد و تمام آنچه در آنجا بود را سوزاند، چند تانک را وارد این مناطق کرد».

او همچنین اشاره کرد: «دشمن از محل استقرار خود در برخی از مناطق درگیری به علت مواجه شدن با مقاومت عقب‌نشینی کرد. تهدید به جنگ زمینی درست نیست چون اشغالگران اسرائیلی از چند روز قبل وارد چنین درگیری‌ای شده‌اند. عملیات زمینی و نفوذ تانک‌ها خطر بزرگی برای اسرای اسرائیلی در غزه است».

منابع فلسطینی، ظهر امروز، از نفوذ چند تانک رژیم صهیونیستی به جاده «صلاح الدین» در حومه شهر غزه خبر داده بودند که با پاسخ رزمندگان مقاومت فلسطین مواجه شدند.

پایگاه خبری «شهاب» لحظاتی بعد خبر داد این تانک‌ها بعد از ده دقیقه استقرار در جاده صلاح‌الدین به سمت شرق عقب‌نشینی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    کشورهای عربی نباید غزه تنها بذارند
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    سم الله القاصم الجبارین :صهیونیزم جهانی با ساختن یک دفتر کار در فلسطین به نام اسراییل علاوه بر نسل کشی و اواره گی فلسطینیان ،سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن را در کل جهان بخصوص خاور میانه اجرا میکند .تمام جنگ های منطقه :ایران و عراق ،سوریه ،لبنان ،لیبی ،یمن و عربستان،روسیه واکراین ،افغانستان ،وتمام جنگ های دنیا با هدایت اطاق فکر لابی صهیونیست مستقر در امریکا و اروپا و دیگر جاهای امن دنیا با هدایت انگلیس ،طراحی و اجرا شده است .بیشک انها بنا بر اعتقادی که خودشان مطرح کرده اند :که اشرف انسان های دنیا هستند و بقیه انسانها چون چهار پایان بوده و باید در خدمت انها باشند کشتن تمام مردم دنیا را مجاز دانسته و بر همین اساس در نسل کشی هایی چون بمباران غزه وحشیانه عمل میکنند. انها بویی از انسانیت نبرده و برای هیچ کس جز خودشان ارزش قائل نیستند .لذا کشور های اسلامی و دیگر کشور های مستقل و ازاده دنیا باید دست بدست هم داده و شریان های سیاسی و نظامی و اقتصادی انها را در منطقه و کل جهان مورد حمله قرار داده و نابود کنند تا شر اختاپوس جهانی و توده سرطانی صهیونیزم از سر مردم دنیا کنده شود ..انشاءالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس