کد خبر 1541437
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
حزب الله با گلوله، پاسخ درخواست‌های آمریکا را داد

نماینده جنبش حماس در لبنان خبر داد که آمریکاییها واسطه‌هایی نزد حزب الله لبنان فرستادند و گفتند که نمی‌خواهند وارد جنگ شوند، ولی حزب الله با بمباران سه مقر نظامی صهیونیستی، پاسخ واشنگتن را داد.

به گزارش مشرق، احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان گفت که عملیات طوفان الاقصی، قواعد تازه‌ای در جنگ با دشمن صهیونیستی ایجاد کرد که زیربنای آزادی کامل فلسطین خواهد بود.

عبدالهادی خبر داد که در روز نخست این عملیات، آمریکاییها واسطه‌هایی نزد حزب الله لبنان فرستادند و گفتند که نمی‌خواهند با این جنبش وارد جنگ شوند، ولی حزب الله با بمباران سه مقر نظامی صهیونیستی، پاسخ واشنگتن را داد.

به گزارش خبرگزاری صفا، وی با بیان اینکه حزب الله وارد جنگ شده است، تصریح کرد: محور مقاومت، مقاومت فلسطین را رها نخواهد کرد، بلکه بر اساس تحولات داخل [فلسطین]، محور مقاومت نیز در جبهه‌های مختلف وارد عمل خواهد شد.

این مقام حماس با اشاره به اینکه امنیت، مهمترین چیزی بود که رژیم صهیونیستی بر مبنای آن بنا شد، ولی در این عملیات از بین رفته است، خاطر نشان کرد: دیدار سید حسن نصرالله با العاروری و النخاله، این پیام را مخابره کرد که بخشهای مختلف محور مقاومت، بر سر نحوه تداوم این جنگ، با هم در حال هماهنگی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • adrian DE ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    حزب الله منتظر یک اشاره رهبری است از امریکا دستور نمی گیرد
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    آمريکا واسرائیل می خواهند داستان چهار گاو وشیر وروباه انجام بدهند ومحور های مقاومت از هم جدا کنند ویکی آنها را از سر راه بردارند اما کور خوندن مقاومت‌ هوشیار است ودست هم روی ماشه است وبه موقع پاسخ میدهد
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    میگه نمیخواد با حزب الله وارد جنگ بشه که اول حماس رو نابود کنه بعد بیاد سراغ حزب الله، تو یه جبهه جنگیدن به هر حال براش راحت تر،احسنت به حماس که فریب نمیخوره
  • سید بلانوشی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    خداوند متعال تفرقه بین مسلمانان را ازبین ببرد انشاالله. و شیعه و سنی کنار هم با کفار و یهود جهاد کنن.به کوری چشم آمریکا و اسرائیل کودک کش.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    باید تا آزادی کامل سرزمین فلسطین قبله اول مسلمین ونابودی کامل اسرائیل غاصب صهیونیسم وبیرون راندن تمام اسراییلیها از خاک مقدس فلسطین راهی را که جبهه مقاومت شروع کره را با صلابت وقدرت ادامه دهد که پیروزی طبق آیات قرآن با جبهه حق ومسلمین است ان شاالله به همبن زودی زود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس