کد خبر 1541685
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش مشرق، سید پویان حسین‌پور، فعال رسانه در اینستاگرام خود نوشت:

از روز اول نبرد طوفان الاقصی نوشتم که عزیزان به جنگ با دید احساسی و هیجانی نگاه نکنید. خطاست و آسیب زاست. تبعات منفی چنین نگاهی، سرخوردگی ناشی از عدم تحقق رویاهایی است که در فضای احساسی و هیجانی برای خود ساخته ایم. فرماندهان با واقعیات میدانی و توان خودی، حریف و اقتضائات سیاسی، بین المللی، نظامی و امنیتی سروکار دارند.

 به جنگ غزه نباید احساسی و هیجانی نگاه کنید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    هنوز مقاومت توانش رو بروز نداده
  • DE ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    اینهمه شعار احساسی را از اول انقلاب کی تو دهن مردم انداخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • م ح IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    بسیار بجا وعالی بود.... ولی مزه پاسخ به این کودک کش ها همین الانه...شک نکنید....بعدش دیگه لطفی نداره...تا تنور داغه باید نونو چسبوند...
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    تنها ورود تسلیحات روز ساخته شده ابرقدرتهای شرقی دریک رزمایش واقعی وروبرو شدن با حریفان خود میتوانند تواناییهای تسلیحات خود را دربوته آزمایش گذاشته ونقائص آن را برای بقای خودشان مرتفع کنند.بنظرمن تسلیحاتی روبرویشان هست که توانایی خودشان را نشان خواهد داد میدان اوکراین ویا شبیه به آن نمیتواند ارزیابی خوبی برای محک ردن تسلیحات ساخته شده آنان باشد زبرا توازن تسلیحات واقعی درزمین رژیم اشغالگر تعیین میشود .این فرصت درهیچ تاریخی درگذشته نبوده است والان اگر ازدست رود دیگر هرگز پیش نخواهد آمد . داستان از ارزشهای ایدئولوژیکی گذشته ووارد فاز خارج از حتی ارزشهای انسانی شده است .
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    خخخ عجب پس شیرینی و شربت روز اولتون واسه چی بود حالا که وقت حلواش رسیده میخواید با این حرفا زیر حلوا دادن در برین؟؟
  • سید علی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    جل الخالق!
  • حسن IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    پس به نظر شما عمل میکنیم. دشمن قوی است از همه نظر سیاسی نظامی تبلیغاتی و ابرقدرتها حامیش هستند و گفته اند که کسی حق ندارد دخالت کند. پس بهتر است بنشییم ببینیم چکار میکنن به ما چه. چند هزار نفر را کشتار کرده و غزه را هم تصرف میکنن و بالاخره ببینیم کی راضی میشوند. بعدش هم باید دید دیگه نوبت کجاست و کجای منطقه خاورمیانه همین برنامه را پیاده میکنن. بابا عجب تحلیل گری هستی تو.همه باید به حرف تو گوش کنن.
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    حالا اینقدر حرص نخور
  • فرید IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    ماست مالی نکن برادر! به القسام هیچ انتقادی وارد نیست چون با هرچه که در توان دارند شاخ در شاخ دیو گذاشتند ولی بقیه با کلی ادعا فقط تماشاگر هستند و توان زمینگیر کردن نیروی هوایی اسراپیل رو ندارند؛ جنگنده ها و پایگاه های هوایی اسراپیل اهداف مشروع هستند و با این جنایت هولناکی که مرتکب شدند نابود کردنشون با حمایت افکار عمومی دنیا همراه خواهد بود.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    باید مسلمانان متحد شوند و شیرهای نفت و گاز را به روی جهانیان بخاطر کشتار در فلسطین و غزه ببندند ضمن آنکه به مجاهدین فللسطین و غزه اسلحه و مهمات برسانند-ضمنا بدنیست مرزهای اردن و سوریه و مصر و لبنان چندروزی بازبشه تا نیروی تازه نفس به سرزمین های فلسطین سرازیر بشه و برای همیشه اسرائیل در دریای مدیترانه غرق بشه- فقط یکهفته زمان میبرد اگر دنیای اسلام اتحاد داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس