۱۳ آبان

همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، اقشار مختلف مردم ایران زمین، با حضور گسترده در راهپیمایی، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه، ضرورت اتحاد در مقابل استکبار را مورد تأکید قرار دادند.

به گزارش مشرق، همزمان با ۱۳ آبان ۱۴۰۲ اقشار مختلف مردم در جای جای ایران اسلامی، با حضور گسترده و پر شور ضمن محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه و، ابراز همدردی با مردم غزه، وحدت برای مقابله با استکبار را مورد تأکید قرار دادند.

مردم ایران امروز، از ساعات ابتدایی در محل‌های از پیش تعیین شده در شهرهای مختلف حاضر شدند تا انزجار خود از جنایات غزه را به جهانیان اعلام و وحدت و یکپارچگی خود را فریاد بزنند.

آذربایجان غربی

به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی، مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان حضور پیدا کردند.

تقارن روز ملی استکبارستیزی امسال با تحولات اخیر فلسطین، سخنرانی روز گذشته دبیرکل حزب‌الله لبنان و نسل‌کشی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده تا راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توقف فوری حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه باشند.

امروز مردم، مسئولان، پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز شیعه و سنی پا به پای همه با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان آمده بودند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار به خصوص رئیس جمهور آمریکا بزنند تا نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی اعلام کنند.

امروز تمامی ادیان و قومیت‌های مختلف همپای مردم و مسئولان آذربایجان غربی با وجود سردی هوا با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و نظام هستند.

آذربایجان شرقی

راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» و با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در شهر تبریز و دیگر شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز آغاز شد

همزمان با آغاز راهپیمایی زنگ استکبارستیزی در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

اصفهان

راهپیمایی در استان اصفهان از ساعت ۹ صبح شروع شده است.

اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل در غزه استکبارستیزی را به اثبات رساند.

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تداوم استکبارستیزی را نشان داد

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان، با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است که هم با اعلام تنفر از عملکرد گذشته و کنونی آمریکا، به‌خصوص در مسئله فلسطین و غزه و هم زمینه‌ای برای فعال‌تر کردن کشورهای اسلامی و جهان غرب در متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت و یاری رساندن به مردم غزه است.

وی گفت: جوانان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند، این‌ها بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، هویت دینی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره خورده، پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ‌های کفر انداختند.

ایلام

مردم مرزنشین ایلام نیز همچون سایر مناطق کشور، از ساعات ابتدایی امروز به خیابان‌ها آمده تا همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کنند.


اقشار مختلف مردم و دانش آموزان ایلامی در این مراسم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

بوشهر

مردم خونگرم بصیر بوشهر، از دقایق ابتدایی امروز در خیابان‌ها حاضر و علیه استکبار شعار دادند.

تهران

استاندار تهران: ۱۳ آبان روز انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است

علیرضا فخاری به مناسبت ۱۳ آبان ماه پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است :۱۳ آبان امسال بی شک به عنوان متفاوت‌ترین روز در تاریخ ثبت خواهد شد؛ چرا که نه تنها روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است، بلکه فرصتی مناسب برای ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت و همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین است.

کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع به عنوان یکی از فاجعه‌بارترین جنایات جنگی و نسل‌کشی تاریخی در همه جای جهان آشکار و هویدا است. این جنایت با ثبت در تاریخ از مظلومیت کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه به جهان مخابره شده اگرچه همچنان مجامع بین المللی سکوت اختیار کرده‌اند، اما سند این جنایات وحشیانه و غیر انسانی به عنوان برگی ننگین در تاریخ، از این رژیم سفاک، ماندگار شد.

چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

راهپیمایی ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی با حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه دانش‌آموزان برگزار شد.

خراسان رضوی

به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی، عرصه میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی مملو از دانش‌آموزانی است که به همراه معلمان و والدین خود در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان حضور پیدا کردند.‌

خراسان شمالی

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهنده همبستگی با مردم مظلوم غزه علیه استکبار جهانی است.

سیستان و بلوچستان

همزمان با سراسر ایران اسلامی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

مردم مسلمان، مؤمن و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان همراه با سایر مردم ایران اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز در نقاط مختلف استان در مکان‌های تعیین شده راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافتند تا بار دیگر یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کنند.

خوزستان

مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور ساعت ۹:۳۰ در سراسر خوزستان برگزار شد.

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه در تمام شهرهای خوزستان با حضور حماسی خود در راهپیمایی، میثاق مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

امسال علاوه بر شعارهای مردم ضد استکبار جهانی، کشتار بی رحمانه مردم غزه با همراهی و همکاری ایادی استکبار یعنی آمریکا و کشورهای اروپایی باعث شد شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر داده شود و مردم در حمایت از مردم بی گناه و مظلوم غزه شعار دادند.

سمنان

راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان همزمان با صبح شنبه در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان سمنان با حضور هزاران مرد و زن، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارگر و پزشک و وکیل و مهندس و.... برگزار شد تا بار دیگر برگ زرینی از حماسه سازی در آسمان تاریخ دیار قومس، به ثبت برسد.

۱۳ آبان امسال اما به دو جهت حال و هوای ویژه ای داشت نخست هم زمانی این آئین با وقوع سیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و دیگر اینکه در این روز پس از مدت‌ها آسمان استان میزبان ابرهای بارانی شد تا شهروندان شاهد بارش برکت الهی در این استان خشک و کم بارش باشد.

قزوین

همزمان با سراسر کشور از دقایقی قبل راهپیمایی ضد استکباری اقشار مختلف مردم قزوین از میدان میرعماد قزوین آغاز شده است.

در این راهپیمایی که تا میدان آزادی ادامه خواهد داشت حضور دانش آموزان و همچنین دانشجویان بسیار پررنگ احساس می‌شود.

شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از مهم‌ترین فریادهایی است که امروز در قزوین به گوش می‌رسد.

قم

راهپیمایی مردم قم به مناسبت سالروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار از مصلای قدس این شهر تا حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

کرمان

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم کرمان در راهپیمایی ۱۳ آبان پرشور حاضر شدند.‌


کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان، گفت: دانش آموزان جنایات آمریکا را علیه مردم ایران از یاد نخواهند برد.

سلمان محمدی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نماد حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی و یادآور حماسه آفرینی، شجاعت و متعهد بودن دانش آموزان به مسائل مختلف ایران اسلامی است.

وی افزود: دانش آموزان سخت کوش آیندگان ایران اسلامی، همیشه برای توسعه و پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کردند و تأثیرگذار بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال روز دانش آموز را باید با دانش آموزان مظلوم فلسطینی همدردی کنیم و صدای آنها باشیم تا تمام ملت‌ها یکصدا و همراه برای نابودی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیلی قدم بردارند.

کهگیلویه و بویراحمد

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

این راهپیمایی در یاسوج از میدان هفت تیر، خیابان آیت‌الله طالقانی، بلوار جمهوری اسلامی، میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

گلستان

همزمان با ۱۳ آبان ماه، مردم شهرستان گرگان با حضور در راهپیمایی، استکبار جهانی را محکوم کردند.

گیلان

همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز امروز زنگ سراسری استکبارستیزی در مدارس گیلان به صدا درآمد.

محمد حسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم اظهار کرد: پیام حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان، فریاد علیه دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل است و دانش آموزان در این مسیر نقش مهم و اثرگذاری خواهند داشت.

رمضانی، با اشاره به افول قدرت آمریکا و اسرائیل، شعار امسال راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را «نظم نو جهانی» بیان کرد و افزود: امروز افزایش آگاهی دانش‌آموزان، قدرت آن‌ها را برای مقابله با خباثت دشمنان انقلاب افزایش داده و دانش‌آموزان باید با آگاهی ازمسوولیت خود به وظایفشان بدرستی عمل کنند.

مازندران

مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان از دقایقی قبل با حضور پرشور دانش آموزان و دهه ۸۰ و نودی ها و اقشار مختلف در مناطق مختلف استان مازندران آغاز شد.

دانش آموزان مرکز مازندران نیز از میدان شهید قاسمی راهپیمایی دشمن شکن را آغاز کردند و با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جنایت وحشیانه این رژیم‌ها را در حق ملت‌های مظلوم و ستمدیده از جمله غزه و فلسطین محکوم کردند.

در این راهپیمایی چندین کیلومتری دانش آموزان ساروی با همکلاسی‌های خود در غزه و فلسطین ابراز همدردی کردند و خواستار شکست سکوت جهانیان برابر این نسل کشی تاریخی شدند.

هرمزگان

راهپیمایی روز دانش آموز در بندرعباس در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 1
    احسنت
  • ناشناس ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    یکی اینجا هست از این خروش واسه تعریف کنه؟؟؟
  • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 5
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیسم بین‌الملل
  • ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 0
    سلام سهمیه تاکسیهای اینتدنتی چند ماه واریز نشده لطفا پیگیری کنید
  • ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 5
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ....
  • ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 5
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...# مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 1
    خدا شاهده اگه میدونستم امروز راهپیمایی هست شرکت میکردم درگیر بودم کاش تو اخبار می‌داشتید که امروز راهپیمایی هست هیچکس خبر نداشت
  • ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 2
    اسم صحیح و تاریخی آن دریا خلیج عربی یا خلیج بصره است.
  • ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    بجای شعارهای الکی و نمایش دادن بروید غزه بجنگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس