کد خبر 1543237
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
حمله رژیم صهیونیستی به ۲ آمبولانس در جنوب لبنان

یک پهپاد رژیم صهیونیستی در حمله به جنوب لبنان ۲ آمبولانس را هدف قرار داد که به دنبال آن، دست‌کم ۴ نیروی امدادی مجروح شدند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی لبنان (ان‌ان‌ای)، صبح امروز (یکشنبه)، گزارش داد یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «طیرحرفا» در جنوب این کشور را هدف قرار داده است.

خبرنگار شبکه «المنار» نیز در عین حال خبر داد این پهپاد، ۲ آمبولانس مؤسسه «الرساله» را هدف قرار داده که در پی آن، ۴ نیروی امدادی مجروح شده‌اند.

خبرگزاری لبنان در عین حال گزارش داد رژیم صهیونیستی اطراف منطقه «مروحین»، «الضهیره»، «تلبسین» و «علماالشعب» را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

طبق گزارش رسانه‌های لبنانی، توپخانه رژیم صهیونیستی دست‌کم یازده گلوله توپ به اطراف منطقه «طربیخا» شلیک کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته مواضع نظامی ارتش این رژیم را بارها هدف حملات گسترده قرار داده و تجهیزات فنی پایگاه‌ها را منهدم کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    بعضی جوانان از اینکه تیم محبوبشان گُل خورده، خوابشان نمی‌برد، اما کاری ندارند که مبارزه «حزب‌الله» و صهیونیست‌ها» به کجا رسید! این یعنی به جوانان «نظام فکری» نداده‌اید. نظام فکری باید رابطه اعتقادات شیعی را با همه عرصه‌های زندگی مشخص ‌کند. # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس