کد خبر 1543840
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
قلعه نویی: حرف را بندازی زمین صاحبش بر می‌دارد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاقات مربوط به دوره اول سرمربیگری خود در تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در بازی‌های امشب لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: فوتبال همین است، به نظر من نساجی فوتبال خوبی بازی کرد، این عدالت فوتبال نبود. بی‌تجربگی بازیکنانش که این جوی و شرایط را تجربه نکرده بودند اما از لحاظ فوتبالی بهتر از حریف کار کردند. به تیم سپاهان تبریک می‌گویم، به عنوان یک نماینده شایسته نتیجه خیلی خوبی را کسب کرد و امیدوارم پرسپولیس فردا با یک بازی خوب ان‌شاءالله یک نتیجه خوب بگیرد.

او در خصوص عملکرد ملی پوشان در بازی‌های امشب گفت: خیلی خوب بودند، بازی سپاهان امروز خیلی خوب بود و کل تیمشان خوب بودند.

او در مورد برگزاری بازی‌های هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال افزود: سه ماه پیش توافقی انجام دادیم که آخرین بازی لیگ ۱۹ آبان باشد، اما برای اینکه باشگاه‌ها ضرر نکنند و تیم‌ها در شرایط مسابقه بمانند توافق کردیم که بازی روز ۲۱ آبان‌ماه سر جایش بماند.

سرمربی تیم ملی درباره صحبت‌های ساموئل بابایان درباره ارتباط با قلعه‌نویی گفت: سرمربی تیم نوبهار نامانگان ازبکستان از دوستان قدیمی من است و قبلا مدیر پاختاکور بود. چندین بار از من دعوت کرد و قرار بود مربی پاختاکور ازبکستان شوم که شرایطش پیش نیامد.

قلعه‌نویی در رابطه با اولین گل سردار آزمون در رم گفت: ما همه این موارد را رصد می‌کنیم. گل خیلی خوبی بود و امیدوارم شرایط لژیونرهایمان بهتر از این شود که معتقدم توانایی‌اش را دارند.

در خصوص امیدش نسبت به عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار کرد: زندگی با امید است، فوتبال هم جزوی از زندگی است. شرایط تیمی‌مان خوب است اما خب فوتبال است دیگر، الحمدالله شرایط تیمی ما خیلی خوب است. اتحاد، وحدت و همدلی خیلی خوبی داریم و از بزرگان تیم تشکر می‌کنم که در رسیدن به این مهم به ما کمک کردند. بعد از جام جهانی شرایط سخت بود ولی با مدیریت ما و کمک بزرگان، شرایط بهتر شد، اما به هر حال بازی در زمین است.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه گفته جوی تیم‌ملی در دوره اول سرمربیگری در تیم ملی خوب نبوده و او را اذیت کردند گفت: من یک عده‌ای را گفتم، همان عده که ۲۰۰۶ رفتند. بلافاصله عکس‌العمل نشان دادند. حرف را بنداز زمین صاحبش برمی‌دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    دو پند از من بشنو تا رسوا نشی اول آنکه کمتر حرف بزن مصاحبه کن دوم آنکه دروغ نگو
  • هوشنگ ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    سعی کن در پاسخ به سوالات کوتاه و خلاصه حرف بزنی با پرحرفی از اطرافت پراکنده می شن
  • هوشنگ ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    یادت باشه در بازی با ژاپن یا سکوت کن یا بگو فوتبال غیر قابل پیش بینی است علم غیب ندارم
  • هوشنگ ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    هرگز ژاپن را دست کم نگیر که سیلی محکمی ازش می خورید خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس