کد خبر 1543988
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
نادرستی آمار مشاور رئیس‌جمهور سابق درباره خط ریلی همدان-سنندج

پروژه راه‌آهن همدان- سنندج اخیرا توسط رئیس جمهور افتتاح شد که براساس نامه سال ۹۹ سازمان برنامه و بودجه به وزیر وقت راه؛ این پروژه در پایان دولت دوازدهم حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش مشرق، پروژه راه‌آهن همدان- سنندج که عملیات اجرایی آن حدود ۱۸ سال پیش آغاز شده بود و تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۶۰ درصد پیشرفت کرده بود، اخیرا با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم بعد از افتتاح این ابر پروژه توسط رئیسی، در توئیتی آمارهایی را درباره پیشرفت پروژه در دولت قبل اعلام کرد که پیگیری ها و اسنادی که وجود دارد نشان می دهد آمار ارائه شده درست نیست.

مشاور حسن روحانی گفته بود که راه‌آهن همدان - سنندج با پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی ۱۰۰ درصد، روسازی ۶۸ درصد، ساختمان ۸۵ درصد و پیشرفت کلی طرح ۷۸ درصد برگزار شده است.

این اظهارات آشنا در حالی است که براساس نامه سال ۹۹ سازمان برنامه و بودجه به اسلامی وزیر وقت راه؛ اعلام شده بود که این پروژه در پایان دولت قبل در حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

سجاد جلالی سرپرست دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز به آمار اعلام شده از سوی آشنا واکنش نشان داده و تاکید کرده است: جناب مشاور! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟! در ماه های پایانی دولت شما رسما میزان پیشرفت پروژه راه آهن سنندج-همدان ۶۰ درصد اعلام شد.

جلالی همچنین خطاب به آشنا تاکید کرده است: فعلا مشغول جبران عقب ماندگی هشت ساله دولت شما هستیم، وقت اضافی برای پرداختن به این بازی ها را نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 0
    اگه این پروژه ها به اتما رسیده بود چرا ازشون استفاده نمیشد نا اشنا؟؟؟؟
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    لطفا به اشنا ملکه توهین نکنید
  • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 2
    حشام ژون اینا دارن گندکاری های شوما بی خاصیت هارو ماله می کشن. چیکارشون داری؟ بیا یه پک بژن با مرام!!!!!!
    • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      حالا خودت بژن تا ژونت دربره!!!
  • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 0
    خودش هم به غلط مشاور شده بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس