کد خبر 1542529
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کارخانه آجر سفال قروه با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد

کارخانه آجر سفال شهرستان قروه روز جمعه در جریان دومین دور سفر رئیس جمهور به استان کردستان با حضور وزیر اقتصاد در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق، مدیرعامل شرکت فناوران صنعت خاک طلای زیتون در افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: عملیات احداث کارخانه آجر سفال قروه سال ۱۳۹۹ آغاز و بعد از گذشت سه سال امروز افتتاح شد.

«محمدرضا کریمی» با اشاره به اینکه این واحد در مسیر سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان که فاقد کارخانه مکانیزه آجر سفال است، قرار گرفته است، افزود: میزان اشتغالزایی این طرح ۵۰ نفر در فاز نخست است و در فاز دوم هم امکان ایجاد فرصت شغلی برای ۵۰ نفر دیگر را دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای فاز دوم آن نیاز به ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داریم و بدون اعطای آن امکان اجرای آن را نداریم.

این واحد در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمریع ساخته شده که سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آن زیربنای ساختمان این واحد تولیدی است.

رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح روز گذشته / پنجشنبه/ وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج و دیدار با روحانیون و اهالی فرهنگ و هنر از جمله برنامه های روز اول رئیس جمهور در استان بود و در روز دوم نیز دیدار مردمی در بانه، دیدار با فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله دیگر برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل
  • ایران همیشه سرافراز ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    ممنون از وزیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس