کد خبر 1544251
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
چند امتیاز از استقلال کسر می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی از استقلال هم امتیاز کسر خواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از تخلفات نقل و انتقالاتی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس، حالا پرونده باشگاه استقلال بعد از شکایت چند تیم به کمیته انضباطی رفته و به زودی رای این پرونده صادر خواهد شد. باشگاه سپاهان به دلیل ۴ مورد تخلف با کسر ۴ امتیاز و پرسپولیس به دلیل یک تخلف در ماجرای مالیات گولسیانی با کسر یک امتیاز جریمه شدند. به استقلال ۵ مورد اتهام وارد شده و گفته می‌شود بین یک تا ۵ امتیاز از این باشگاه که صدرنشین فعلی لیگ برتر است، کم خواهد شد.

اما موضوعاتی که باعث شده تا کارگروه نظارت بر قوانین نقل و انتقالاتی به استقلال اتهام وارد کنند، چیست. ماجرای قرارداد بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال و رد شدن از سقف بودجه، پرداختی به چند بازیکن خارج از عرف و خارج از قرارداد امضا شده مثل مهدی هاشمی‌نسب و سعید مهری، موضوع برعهده گرفتن مالیات آرتور کوین یامگا، بستن چند قرارداد داخلی با اعضای تیم و عدم ارائه به سازمان لیگ و همچنین ماجرای رضایتنامه محمدرضا خالدآبادی به مبلغ ۹ میلیارد تومان و نیاوردن این مبلغ در سقف بودجه این فصل باشگاه استقلال مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و قرار است نظر نهایی در این خصوص به زودی اعلام شود.

شنیده‌های ما از منابع موثق حاکی از آن است که کسر امتیاز از استقلال هم مثل سپاهان و پرسپولیس به زودی انجام خواهد شد ولی بعید است به ازای همه موارد اعلام شده، یک امتیاز از صدرنشین فعلی لیگ کم شود. در واقع کسر امتیاز از استقلال قطعی است ولی ۵ امتیاز از این باشگاه کم نخواهد شد. حال باید دید در نهایت برای پرونده استقلال چه اتفاقی رخ خواهد داد و چند امتیاز از این باشگاه کم خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    بااین اوضاع استقلال بدهکار هم میشه که بایدازبازی های بعدیش کسربشه!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    2 0
    مافیای لنگ طاقت صدرنشینی استقلال را نداشت. لنگ با تخلفاتش و قراردادهای پشت پرده باید 4 امتیاز ازش کم می شد. یک امتیاز کم کردن تا دهن همه را ببندن بعد بروند سراغ استقلال
  • ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    3 2
    همین چندامتیاز هم با دوز و کلک کسب کرده
  • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    2 2
    چقدرخلاف! بیخودنیس که درصدر جدوله!خخخخخخخخ
  • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 2
    واقعا تیم خلافکاریست
  • ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    3 0
    روزنامه رنگی یعنی 2 زار ارزش نداره خبر ورزشی با سوابقی که طی این سال ها از خودش به جا گذاشته کلا از ارزش ساقط است هولیگان های پیروزی می تونن پیگیر این ارگان ورزشی شان باشند برای بقیه , آشغالی بیش نیست .
  • بهروز ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    داداش چقدر شما آدم کثیفی هستین چرا برا ی باشگاه فقط حاشیه دورست میکنید چرا برا پرسپولیس حاشیه و تیتر نمیزنید بی شرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس