کد خبر 1544820
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
ادامه سریال کسر قرارداد در استقلال/ هاشمی‌نسب و مهری منتظر هستند

باشگاه استقلال هنوز به طور رسمی کسر قرارداد سری دوم بازیکنانش را اعلام نکرده است.

به گزارش مشرق، پیش از بازی استقلال شمس آذر پول به حساب بازیکنانی که حاضر به کسر قرارداد خود نشده بودند، ننشست و همین موضوع ناراحتی آرش رضاوند را به همراه داشت. اما باشگاه استقلال اعلام کرد روز شنبه به حساب این بازیکنان هم پول می‌ریزد و در نهایت به وعده خود عمل کرد و در چنین شرایطی باشگاه استقلال منتظر است این دسته از بازیکنان هم قرارداد خود را کسر کنند.

بعد از کسر قرارداد از سوی سری اول بازیکنان باشگاه استقلال قرارداد بلانکو را ثبت کرد. با کسر قرارداد از سوی سری دوم بازیکنان قرارداد سعید مهری و امید حامدی‌فر اصلاح می‌شود و قرار است قرارداد مهدی هاشمی‌نسب هم ثبت شود تا این بازیکن بتواند از روی نیمکت تیم را همراهی کند.

با این شرایط مهدی هاشمی‌نسب در بازی با تراکتور هم قادر به حضور روی نیمکت استقلال نیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    حالا چند قسمتی هست ؟
  • ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    یعنی حالا وجود هاشمی نسب خیلی ضروریه؟! کسر قرارداد کارساز نیست. کسر امتیاز حتمی است.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    این چه لجن بازی هست که از تیم حکومتی کیسه امتیاز کسر نمی کنند ؟
  • ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    ا قراردادهای ۱۶۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی هم ۲۰ میلیارد بالای سقف هستین تا هنوز قرارداد ۳ تااز مربیاش ثبت نشده اگه واقعیت رو بگن استقلال بالای ۱۰۰ میلیارد از سقف رد شده
  • ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    خدا جای حق نشسته انشاالله از تیم استقلال امتیاز کسر می شود.
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    حاج محمود ، مطمئنید استقلال سقف بودجه را رعایت کرده است ؟! ما که بارها تناقضات را بیان کرده بودیم. علاقه به تیم نباید مانع از دیدن تناقضات یا دروغها شود . قبل از شروع فصل و قبل از جذب چند بازیکن آخر ، خود استقلال به گواه سازمان لیگ رسما ، پنج میلیارد بالای سقف ، هزینه را اعلام کرد . ما که یادمان نرفته . بعدش چند بازیکن از جمله این خارجی رو گرفت و ضمنا به وضوح خطیر در مورد مجوز ملی ( که فقط ده میلیارد اضافه میکند و نه بیست و پنج میلیارد ) در صدا و سیما دروغ گفت ... ضمنا فراموش نکنیم ، پرسپولیس باوجود مجوز سقف بالاتر ، نتوانست نه بلانکو و نه کایسدو را بدلیل قیمت بالا جذب کند و بعد استقلال بعد از پرشدن سقف بلانکو را جذب کرده . فصل بعد قرارداد مهری فقط بیست درصد قابل افزایش است باور میکنید زیر دویست میلیون را ؟
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    کسر امتیاز که قطعیه...بااین همه تخلف باید دید که براساس همان فرمول که ازسپاهان وپرسپولیس امتیاز کسرشد امتیاز کسرمیسه یا اینجا هم هوای تیم بابا کیو وبابا تاج رادارند....که طبق فرمول باید ۹ امتیاز کسرشود....
  • ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    استقلال ۹ تخلف در ۵ نوع داره و بهش فرصت اصلاح دادن که نتونست اصلاح کنه و قرار شده بین یک تا ۵ امتیاز ازش کم بشه . پرسپولیس یک تخلف داشت و فرصت ندادن و یک امتیاز کم کردن سپاهان ۴ تخلف از یک نوع داشت و ف صت ندادن و ۴ امتیاز کم کردن . حکومتی بودن اینجوری عزیزان که ۹ تخلف داری و بهت فرصت میدن و یک یا ۲ امتیاز کم میکنن
  • ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    مهمترازمواردی که نوشتیدوبقول یکی ازخبرگزاریها این قراردادکیکی هست نه اصلی قراردادبلانکو بالای یک میلیون دلار هست اما اونی که این جماعت لابی‌گر قیدکردند350هزاردلاربرای2سال هست یعنی یامگا سالی600هزارو این بازیکن سالی175هزاردلار!!🤔 گروه ناظر،کمیته انضباطی وکل افراد دخیل مثل کبک سرشون رازیربرف کردندتانبینندو خودشون رابه نفهمی زدندچون مثل زمان سردارعزیزشون که باپول معیشتی و پنالتیهای جیره بندی هفتگی توحلقشون کردندتاقهرمانشون کنند،حالاهم دنبال همین سیاست هستندسیاسون لابی‌گر همه کاره! وباتضییع حق سپاهان و پرسپولیس میخواندکارشون راپیش ببرنداما....کورخوندند چون میگند :یه بارجستی ملخک..
  • ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    استقلال فراقانونی هست.. و گرنه حد اقل 10 امتیاز باید کسر شود..
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    اصلاح قرارداد بازیکن های استقلال به صورت هفتگی داره انجام میشه ، کل قوانین لیگ رو به سخره گرفتن بعد از بی عدالتی هم ناله میکنن ، یه هفته قراداد بازیکناتون رو دست نزنید ببینیم چی به چیه !
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    کیسه بیشترین تخلفات را داشته و دارد بعدش سپاهان و باید بیشترین کسر امتیاز از کیسه متخلف انجام بشه و عدالت اجرا بشه عجیبه کیسه ادعای حق خوری و عدلت سوزی هم دارد!!!!!
  • ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    عجیبه تو روز روشن تخلف میشه کسی نمیبینه! چقدر قرارداد بستن که با چند بار کسر قرارداد هنوزم واسشون میصرفه !!!بعد این بازیکنا که حاضر نشدن با رقمهای درشتی برای دیگر تیمها بازی کنن حالا مجانی دارن بازی میکنن؟؟!!!مردمو احمق فرض کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس