کد خبر 1544613
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
وحید امیری

هافبک پرسپولیس در جربان دیدار با استقلال تاجیکستان دوباره مصدوم شد. هافبک پرسپولیس در جربان دیدار با استقلال تاجیکستان دوباره مصدوم شد.

به گزارش مشرق، وحید امیری هافبک تاثیرگذار پرسپولیس که چند هفته‌ای را به علت مصدومیت از دست داده بود، در بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در نیمه دوم جانشین مهدی ترابی شد، اما چند دقیقه بعد از حضور در زمین به خاطر مصدومیت جدید تعویض شد و حالا اخبار از دوری تقریبا دوماهه امیری خبر می‌دهند.

در همین خصوص این سوال برای هواداران پرسپولیس مطرح شد که چرا امیری در حالی که کامل خوب نشده بود برای پرسپولیس به زمین رفت؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که پیش از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان و در حالی که کادرپزشکی پرسپولیس امیری را در اختیار کادرفنی قرار داده بود از او سوال شد که آیا توانایی بازی کردن را دارد که او هم پاسخ مثبت داده بود. در این شرایط کادرفنی پرسپولیس به امیری بازی داد که دوباره این بازیکن مصدوم شد.

این یعنی هم کادرپزشکی پرسپولیس، هم خود امیری و هم کادرفنی سرخپوشان در تشدید مصدومیت این بازیکن نقش داشتند تا یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس چند ماه دیگر را به خاطر مصدومیت از دست بدهد.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    خب معلومه دیگه، جناب آقای رییس جمهور
  • وحید ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    قلعه نوعی و گل محمدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس