کد خبر 1544752
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس/ خانه‌نشینی امیری؛ گولسیانی مشکلی ندارد

مدافع گرجستانی پرسپولیس مشکلی برای بازی با تیم سابق خود ندارد و این در شرایطی است که امیری چند هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملی دوشنبه در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که در پایان این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد.

نکته نگران کننده در خصوص سرخ‌پوشان پایتخت مصدومیت دوباره وحید امیری بود که به جایی مهدی ترابی وارد بازی شد اما به دلیل مصدومیت جای خود را به دانیال اسماعیلی‌فر داد. همچنین گولسیانی هم با درد ورزشگاه را ترک کرد.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایرنا، مشخص شد وحید امیری بعد از انجام معاینات لازم از ناحیه همسترینگ دوباره دچار مصدومیت شده است و این بازیکن حداقل ۳ هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب این بازیکن بازی حساس روز یکشنبه پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان را از دست می دهد.

گولسیانی نیز اگرچه امروز در تمرینات پرسپولیس غایب بود اما مصدومیت خاصی ندارد و در بازی برابر سپاهان در دسترس خواهد بود. او با نظر کادرفنی امروز در تمرینات حاضر نشد و استراحت کرد و از فردا تمرینات خود را برای بازی روز یکشنبه مقابل طلایی‌پوشان اصفهان آغاز خواهد کرد.

امید عالیشاه نیز بهبود یافته و با نظر کادر فنی امروز تمرین نکرد تا برای دیدار با سپاهان آماده شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    همه مصدوم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس