image-20231110183748-1.jpeg

مقاومت اسلامی لبنان که ساعتی پیش از حمله به چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بود، در بیانیه دیگری اعلام کرد پایگاه‌ها و نظامیان اسرائیلی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش مشرق، جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای از حمله پهپادی مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد با ۳ پهپاد تهاجمی پادگان «یفتاح قدیش» و گروهی از نظامیان صهیونیست در شرق شهرک «حتسودت یوشع» را هدف قرار داده که پهپادها به اهداف موردنظر اصابت کرده‌اند.

حمله پهپادی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی


این بیانیه در حالی صادر شده است که حزب‌الله ساعتی پیش از 3 حمله به مواضع و تجمع نظامیان صهیونیست در مجاورت خطوط مرزی لبنان خبر داده بود.

مقاومت اسلامی لبنان در ۳ بیانیه کوتاه اعلام کرد دو گروه از نظامیان صهیونیست را در بین منطقه‌های «حدب البستان» و «برکه ریشه» و منطقه‌ «الضهیره»، موضع نظامی «رامیم» و گروهی از نظامیان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را با استفاده از راکت و تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های خمپاره‌ای، راکتی و پهپادی خود را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی آغاز کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • سیدمحمدمهدی ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام علیکم جمیعا. (صهیونیسم جهانی من جمله اسرائیل و وزارت خارجه آمریکا به اضافه سازمان سیا و نظامیان آمریکایی حاضر در کشتار فلسطینیان بی پناه غزه)در جنگ بر ضد فلسطینیان غزه با هدف نابودسازی ساختار مدنی و مدیریت امور اجتماعی باریکه غزه که افراد تشکیلات آن توسط خود فلسطینیان ساکن غزه بوده اند،تحت مدیریت سازمان های بین‌المللی قانونی و عام المنفعه از جمله سازمان ملل متحد و هلال احمر و کمیته صلیب سرخ جهانی و صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان و جریان آزاد اطلاع رسانی اعم از شبکه های خبری خوش نام که این گروه ها طی سال های محاصره فلسطینی ها در نوار غزه توانسته اند علی رقم کشتار و شکنجه و تجاوز به حقوق بشر فلسطینیان غزه مردم را تا حدی به روند عادی زندگی برگردانند. دستگاه کشتار رژیم اشغالگر اسرائیل تمام این بنیانهای مدنیت غزه را هدف قرار داده تا با انجام جنایات جنگی و کشتار زنان و کودکان فلسطینی ساختار جمعیت غزه را دستکاری کنشد. حال باید همین امروز توسط متولیان گروه هایی که شهدای غزه از آنان بوده اند از رژیم اشغالگر که عامل این جنایات هستند فلسطینیان غزه خواستار عدالت جهانی شوندآزادگان جهان؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس