image-20231110210952-1.jpeg

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال حمله راکتی و پهپادی مقاومت اسلامی لبنان به شمال اراضی اشغالی فلسطین، اعلام کرد شماری از نظامیان این رژیم به‌شدت مجروح شده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)، به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی از جراحت تعدادی از نظامیان خود خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حمله پهپادی و راکتی حزب‌الله، ۵ نظامی اسرائیلی مجروح شده‌اند که وضعیت ۴ نفر از آن‌ها «خطرناک» است. او در ادامه وضعیت نفر پنجم را متوسط اعلام کرد.

این بیانیه پس از آن منتشر شده که مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز، اعلام کرد با ۳ پهپاد تهاجمی پادگان «یفتاح قدیش» و گروهی از نظامیان صهیونیست در شرق شهرک «حتسودت یوشع» را هدف قرار داده که پهپادها به اهداف موردنظر اصابت کرده‌اند.

حزب‌الله ساعتی پیش از صدور این بیانیه نیز اعلام کرده بود ۳ حمله به مواضع و تجمع نظامیان صهیونیست در مجاورت خطوط مرزی لبنان انجام داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در ۳ بیانیه کوتاه اعلام کرده بود ۲ گروه از نظامیان صهیونیست را بین منطقه‌های «حدب البستان» و «برکه ریشه» و منطقه‌ «الضهیره»، موضع نظامی «رامیم» و گروهی از نظامیان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را با استفاده از راکت و تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    چقدر عجیب است که هرگز سربازان اسرائیلی و آمریکایی در حملات و بمباران مواضع شان هرگز کشته نمی شوند و فقط و فقط مجروح یا ضربه مغزی می شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس