حمله حزب‌الله به پادگان نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

حزب الله لبنان از حمله موشکی خود به پادگان اشغالگران صهیونیست در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین به نقل از حزب الله لبنان خبر داد: نیروهای مقاومت لبنان موفق شدند پادگان رمیم واقع در روستای اشغالی هونین در جنوب لبنان را هدف قرار دهند. این حمله در حمایت از ساکنان نوار غزه و مقاومت شجاعانه آنها صورت گرفت.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد: حمله مجاهدان لبنانی با استفاده از موشک صورت گرفت و در جریان این حمله تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

همچنین پایگاه حدب البستان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی با اصابت ۲ موشک از سمت لبنان هدف قرار گرفت.

ساعتی قبل شبکه المیادین گزارش داده بود: صدای انفجار قدرتمندی نزدیک منطقه اشغالی هونین در جنوب لبنان و شهرک مرگلیوت در داخل فلسطین اشغالی به گوش رسید.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند: ۲ پهپاد از سمت لبنان وارد اسرائیل شدند. ما شاهد یک رخداد امنیتی چندوجهی از جمله حملات خمپاره‌ای و شلیک کاتیوشا و نفوذ پهپادی در جبهه شمالی هستیم. حال ۳ نظامی اسرائیلی که روز گذشته در مناطق شمالی زخمی شده بودند وخیم است.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد: نیروهای فلسطینی ۳ خودرو و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با استفاده از دوش پرتاب‌های یاسین ۱۰۵ در محور جنوب غرب شهر غزه منهدم کردند.

در همین راستا سرایا القدس تاکید کرد: درگیری‌های سنگینی میان نیروهای فلسطینی و متجاوزان صهیونیست در منطقه تل الهوا و اردوگاه الشاطی در جریان است و تعدادی از نظامیان صهیونیست در این درگیری‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس