سردرگمی سیستم‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شناسایی حمله حزب‌الله

خبرنگار شبکه «المنار» می‌گوید به دنبال حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان به یک پادگان اسرائیلی در روز شنبه، سیستم‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شناسایی این حمله سردرگم شده‌اند.

به گزارش مشرق، جنبش حزب‌الله لبنان، صبح امروز (شنبه)، تعدادی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در مجاورت خطوط مرزی لبنان هدف قرار داد که باعث سردرگمی سیستم‌های شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی شد.

منابع صهیونیستی صبح امروز از فعال شدن آژیرهای خطر در تعدادی از شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند و احتمال دادند «حزب‌الله در حمله‌ای ترکیبی با استفاده از پهپاد و راکت» مواضع ارتش اسرائیل را هدف حمله قرار داده باشد.

سردرگمی سیستم‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شناسایی حمله حزب‌الله

فعال شدن آژیرهای خطر در چند شهرک صهیونیستی

به دنبال این حمله،‌ «علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» تصویری از لحظه تشکیل توده‌ای از دود بر فراز پادگان «رامیم» ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک مرگلیوت خبر داد.

سردرگمی سیستم‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شناسایی حمله حزب‌الله

لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به پادگان صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان ساعاتی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، ساعت ۹:۴۵ امروز به وقت محلی پادگان «رامیم» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه دوم خود اعلام کرد پنج دقیقه بعد از انجام این عملیات، گروهی از نیروهای مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در «الکرنتینا» واقع در منطقه «حدب یارون» را هدف قرار داده است.

خبرنگار المنار ساعتی بعد از این حمله خبر داد افرادی که صدای انفجار امروز در پادگان رامیم را شنیدند؛ صدایی که شبیه حملات هوایی جنگنده‌های دشمن بوده، می‌گویند حزب‌الله در این حمله از «موشک‌های ویژه‌ای» استفاده کرده که صدای انفجار آن، آژیرهای خطر در مرگلیوت و حتی شهرک کریات شمونه را فعال کرد و سیستم‌های دشمن به اشتباه ترکش‌های آن را پهپاد تشخیص دادند.

مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته نیز تعدادی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که به دنبال آن ۶ نظامی صهیونیست مجروح شدند. به دنبال این حمله، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسما جراحت ۶ نظامی خود را تایید و در ادامه اعلام کرد ۴ نظامی این رژیم در این حمله به‌شدت مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس