کد خبر 1545527
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
درخواست وزیر صهیونیست برای ساخت شهرک در غزه!

 در حالی که غزه باتلاق نظامیان صهیونیست شده است، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اشغال این منطقه و ساخت شهرک در آن شد.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خواستار ساخت شهرک‌های صهیونیست نشین در غزه شد.

وی دلیل اخراج خود از نشست های امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی را درخواست از نتانیاهو برای ترور رهبران مقاومت فلسطین در غزه پیش از عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد.

این مقام صهیونیست در پاسخ به سئوالی درباره استعفای نتانیاهو بعد از جنگ غزه نیز گفت: همه بعد از جنگ درباره مسئولیتشان مورد سئوال قرار خواهند گرفت و مطمئنم نتانیاهو جواب های قانع کننده ای دارد.

بن‌گویر همچنین از سیاست های نتانیاهو درباره مهار مقاومت فلسطین و ایجاد وقفه های کوتاه در جنگ انتقاد کرد.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی، سران رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده و هر روز موضع متفاوتی اتخاذ می کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا گفته بود که این رژیم قصد اشغال غزه را ندارد، اما در موضع گیری دیگری، بر کنترل امنیت این باریکه تاکید کرده بود.

مقامات رژیم صهیونیستی در مورد آتش بس یا تداوم جنگ هم نظر واحدی ندارند و یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن مذاکرات در این باره نیز اختلافات داخلی صهیونیست هاست.

اگرچه مقامات صهیونیست خواب اشغال یا کنترل امنیتی غزه یا حتی ساخت شهرک در آن را می بینند، اما مقاومت فلسطین اجازه تعبیر شدن این خواب را نداده و در کمین نظامیان اشغالگر هستند.

از زمان تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای کنترل نوار غزه، دهها نظامی صهیونیست به دست نیروهای مقاومت کشته شده اند.

مقاومت فلسطین اعلام کرده که مبارزه با نظامیان صهیونیست در غزه را هنوز آغاز نکرده و در جنگ شهری، درسی تاریخی به ارتش رژیم صهیونیستی خواهد داد.

بن گویر اخیرا نیز در پی جنجال شکل گرفته بر سر اظهارات «عمیحای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی، برای توجیه اظهارات وی تلاش کرد.

الیاهو خواهان زدن نوار غزه با بمب اتم به عنوان یک گزینه شده بود که با موج گسترده محکومیت بویژه در جهان اسلام روبرو شد.

اما بن گویر در حمایت از این وزیر تندروی صهیونیست توییتی نوشت: «من با عمیحای الیاهو صحبت کردم، او گفت که این اظهارات وی جنبه استعاری داشته است. کاملا واضح است که ما باید حماس را نابود کنیم و هرچه در توان داریم را برای آزاد کردن اسرا به کار خواهیم گرفت.»

سران صهیونیست نیز در واکنش به گفته های الیاهو گفتند که او هرچه تل آویو در این هفته ها برای جلب نظر جهانیان به خود رشته است، با این گفته هایش پنبه کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    تازگی نداره
  • ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    بنشین تا دولت صبحت بدمد. بزودی جنازت تو دریا خوراک ماهی ها میشه
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    منظورش از مسکن،قبر بوده!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس