نگرانی آمریکا از تشدید تنش نظامی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با همتای صهیونیست خود از تل آویو خواست تا از هر اقدامی که ممکن است به جنگ فراگیر با حزب الله منجر شود، خودداری کند.

به گزارش مشرق، نشریه آکسیوس فاش کرد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یوآف گالانت همتای اسرائیلی خود از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرد.

آکسیوس به نقل از یک منبع اسرائیلی گزارش داد که آستین در این تماس تلفنی از گالانت در مورد حملات هوایی اسرائیل در لبنان توضیحاتی خواسته است.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که آستین از اسرائیل خواسته از اقداماتی که ممکن است منجر به جنگ همه جانبه بین اسرائیل و حزب الله شود، اجتناب کند. گالانت هم در پاسخ گفت که سیاست اسرائیل مستلزم نگشودن جبهه دوم جنگ در لبنان است.

در گزارش آکسیوس به نقل از منابع آگاه آمده است که برخی از مقامات دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از تلاش اسرائیل برای تحریک حزب الله نگران هستند.

از سوی دیگر، آکسیوس مدعی شد که مشاور ارشد بایدن هفته گذشته به لبنان سفر کرده و از طریق مقامات لبنانی به حزب الله هشدار جدی داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    کسی رو که داوطلب شهادت هست .نه هشدار بده نه تهدید کن.شهادت ارمان ملت تشیع هست
  • ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    حزب الله ازهشدار مشاوراشد بایدن بوگندو ترسید چون ترسید حملاتش تشدید کرد صهیونیست بیشتری هلاک رساند امریکایی خیلی خر تشریف دارند به نوکرایش برنخورد
  • ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    صهیونیستهایی که به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده اند بدانن مردم مسلمان فلسطین نسل به نسل تا آخر عمرشان برای آزادی کشورشان از دست شما می جنگن، می میرن، سازش نمی پذیرن
  • احمدمحمودی خمین ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    ای حرامزاده های آمریکای واسراییلی اگرکه راست میگی آتش بس اعلام نمی کنیدلبنان تحدیدمی کنیداین همه زن و کودک راقتل عام کردیددم ازحقوق بشرمی زنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس