کد خبر 1545671
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
مورایس: از بازی مقابل پرسپولیس لذت بردم

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: با کسر ۴ امتیاز از ما بازی برای هر دو تیم حساس تر شده بود. فقط از ما دو تیم فقط امتیاز کم کرده بودند ظاهرا همه تیم های دیگر همه چیزهایش درست بوده است.

به گزارش مشرق، ژوزه مورایس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که عده زیادی ازشما را می‌بینیم که برای دیدن این مسابقه آمده اید. چیزی که خیلی دوست دارم در موردش صحبت کنم اینکه همه لذت بردیم و هواداران پرسپولیس در امنیت کامل ورزشگاه را ترک کردند و فقط یک سری بطری پرتاب شده هنگام کرنر زدن که امیدوارم دیگر شاهد این مسایل نباشیم. نباید بی احترامی به تیم مقابل شود و در کل لذت بردیم.

*ظاهرا تیم های دیگر همه چیزهایشان درست بوده است

سرمربی سپاهان افزود: با کسر ۴ ا امتیاز از ما بازی برای هر دو تیم حساس تر شده بود. بازی مهمی برای هر دوتیم بود چون از پرسپولیس هم یک امتیاز کم شده بود و فقط از ما دو تیم فقط امتیاز کم کرده بودند ظاهرا همه تیم های دیگر همه چیزهایش درست بوده است.

*اسدی یک گل غیرقابل باور زد

مورایس تصریح کرد: بازی پایاپایی بود. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و مهره‌های خوب دارد. در حفظ توپ خیلی خوب عمل کردند و بازیکنان تیم هم کیفیت خوبی دارند. هر تیمی گل می زند لیاقتش را دارد ویک گل عالی وغیرقابل باور از سوی اسدی زده شد. من عادت دارم در تمرینات کسی کار خوبی می کند می‌گویم عالی. البته ما موقعیت های دیگری هم داشتیم ولی بازی نزدیکی بود زیرا دو تیم با کیفیت و خوب هستند.

*وقتی مقابل تیمی مثل پرسپولیس برنده می شوید، بردمان جذاب تر می شود

وی افزود: وقتی در مقابل یک تیم خیلی خوب مثل پرسپولیس برنده می‌شویم بردمان جذاب‌تر می‌شود. هر دو تیم روی زمین کنترل خوبی داشتند. بین بازیکنان دو تیم احترام و بازی عادلانه‌ای را شاهد بودیم. این بازی بازی ساده‌ای نبود حتی برای داور هم ساده نبود و به بازیکنان خودم بابت رفتار و عملکردی که در زمین از خود نشان دادند تبریک می‌گویم. ما به کار کردن ادامه می‌دهیم تا به عنوان یک تیم بتوانیم رشد کنیم تا ببینیم با این رفتار تا کجا می‌توانیم پیش برویم. به هواداران سپاهان بابت رفتارشان تبریک می‌گویم. بابت پرچم‌های زرد و طلایی که نشان دادند و رفتارهایی که داشتند تبریک می‌گویم. چون همیشه برای ما مهم هستند مخصوصاً در بازی‌های خارج از خانه که در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

*اسدی مرد اول زمین بود

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد رضا اسدی در این مسابقه عنوان کرد: رضا مرد اول زمین بود بازیکنی که می‌تواند تغییر ایجاد کند و باید کار کند تا قوی‌تر شود و تیمی‌تر عمل کند تا به تیم ما بیشتر کمک کند. اگر شما اجازه بدهید می‌گویم به کشورمان؛ چون شما اینجا هستید می‌گویم کشورمان.

*آیا از تیم اول لیگ هم این تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت شده است

وی در مورد اینکه هفت بازیکن از سپاهان به تیم ملی دعوت شده است، گفت:‌ نمی‌دانم از دو تیم مدعی دیگر چند بازیکن به تیم ملی دعوت شده است. چون اکنون ما یک جورهایی تیم‌مان را نداریم و تا دو روز قبل از بازی حساس و مهمی که داریم بازیکنان را در اختیار نداریم و حتی چهار روز بعد از بازی بعدی؛ خوشحالم اگر بازیکنان ما خوشحال باشند. اما سؤال اینجا است که ما الان تیم اول نیستم تیم پنجم جدول هستیم. آیا از تیم اول هم این تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت شده است.

*پرسپولیس هم می توانست با همین خطاها به ما گل بزند

مورایس در مورد اینکه گل‌محمدی گفته بود قبل از ضربه خطا، خطایی روی بازیکن سپاهان اتفاق نیفتاده بود، عنوان کرد: احترام می‌گذاریم به آقای یحیی گل محمدی که اینگونه فکر می‌کند. اما در آخر بازی هم یکسری سوت‌ها زده شد که خطا هم نبود و به ضرر ما اعلام شد. بله همین خطاها هم مثل خطاهای ما بود که پرسپولیس می‌توانست گل بزند. فصل گذشته هم مقابل تراکتور پنالتی ما را اعلام نکردند؛ اما در نشست خبری بعد از بازی آن را قبول کردم. با این وجود از ما چهار امتیاز کم کرده‌اند. 

*زمانش رسیده که دوباره تمرکزمان را حفظ کنیم

وی در مورد پنج برد مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفت مسابقه اظهار داشت: بازی‌های کلاسیک و دربی معمولاً به سطح تمرکز و دقت بالاتری نیاز دارد. واضح است که نمی‌توانید این سطح تمرکز را در همه بازی‌ها ببینید. امروز روز خوبی بود و می‌توان گفت بهتر بود چون به آن تمرکز برگشتیم، تمرکزمان برگشته؛ اما با همه مشکلات چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان کم شدن امتیاز، باخت سه بر هیچ، همه اینها شرایط را برای بازیکن مهیا می‌کند تا از موفقیت دور شود ولی زمانش رسیده که دوباره تمرکزمان را حفظ کنیم و مشکلات را حل کنیم و امیدوارم در آینده بهتر شود. امیدوارم زندگی به افرادی که تلاش و کار می‌کنند پاداش بدهد. من از زندگی نمی‌خواهم که چیزی به بقیه ندهد. من از زندگی می‌خواهم به آنهایی که بیشتر کار و تلاش می‌کنند و مثال زدنی هستند پاداش بدهد و ان‌شاءالله عدالت برقرار خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 4
    تیم کیسه فراقانونی هستش
  • رضا ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    عروس رقص بلد نیست میگه زمین کجه! آقای مورایس در زمین نمی تواند نتیجه بگیرد حرف بی ربط می زند اگر بهش یادآوری کنند که حتی اگر امتیازهای کسر شده اش را کسر کنند باز هم به استقلال در صدر جدول می ماند شاید حساب کار دستش بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس