پرسپولیس قربانی پرداخت مالیات مربیان خارجی‌اش می‌شود؟

در صورتی که اثبات شود باشگاه پرسپولیس پرداخت مالیات مربیان خارجی‌اش را برعهده گرفته احتمالاً باز هم از این باشگاه امتیازکسر خواهد شد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه برعهده گرفتن پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس باعث شد تا یک امتیاز از این باشگاه کسر شود حالا باز هم شایعه کسر امتیاز از این باشگاه به گوش می‌رسد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این باشگاه پرداخت مالیات مربیان خارجی‌اش را هم در قرارداد به عهده گرفته و این موضوع احتمالاً باز هم برای این باشگاه دردسرساز خواهد شد.

گفته می‌شود احتمالاً کمیته نظارت احتمالاً از این باشگاه امتیاز کسر خواهد کرد مگر اینکه باشگاه پرسپولیس بتواند اثبات کند که مالیات مربیان خارجی برعهده خود آنها بوده و به همین دلیل باید احتمالاً منتظر یک رأی انضباطی دیگر باشیم.

پیش از این از باشگاه سپاهان هم به دلیل تخطی از قانون سقف بودجه چهار امتیاز کسر شده بود و گفته می‌شود یکی دو باشگاه دیگر هم شاید با کسر امتیاز روبه‌رو شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • وحید ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    مشخص است دولت استقلالی است و می خواهند پرسپولیس را نابود کنند.
  • لنگ پلیس کثیف ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    میخان مردم گول بزنند تا استقلال چیزی بابت کسر امتیاز نگند وگرنه اون هواداری که به لنگ پول میده کیه که سقف بودچش چسبیده به تاق خوب ما سپاهانی ها و استقلالیها هم از این هواداران دارند اگه از نظر فدراسیون اشکال نداره ما هم همین کار بکنیم
  • ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    نهایتا یک اپتیاز دیگه هز تیم خکوجتی کم میکنن عوضش اون طرف داورا تو زمین جبران میکنن.تا اینجای فصل ۸ اجتیاز داورا بهش دادن
  • ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    بذار دقیق بهت بگم قراره چه اتفاقی بیفته. همیشه وقتی خواستن مدیرعامل استقلالو برکنار کنن ادعا کردن قراره مدیر عامل جفت تیمهای استقلال و پیروزی رو تغییر بدیم ولی در عمل فقط ثبات استقلالو به هم زدن و دست به مدیر پیروزی نزدن.اینجا هم قراره از استقلال الکی امتیاز کم کنن چو انداختن که قراره باز از پیروزی هم امتیاز کم کنیم تا صدای طرفدارای استقلال درنیاد بعد خیلی راحت از استقلال امتیاز کم میکنن از پیروزی کم نمیکنن. به خدا دیگه دستتون واسه همه رو شده تمام کاراتون علنی شده مردم حفظ شدن روش هاتونو
  • ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    15 0
    میخوان با این حرف سر لساقلالو ببرن و هوادارای استقلال عصبانی نشن.هیچ امتیازی از لتگ کم نمیشه
  • مجيد ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    شايعه سازي براي پرسپوليس ميكنيد ولي براي استقلالي كه دو ماهه خلاف هايش محرز شده كاري نميكنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس