جدال به یادماندنی منچسترسیتی و چلسی برنده نداشت؛ سیتیزن‌های سابق علیه گواردیولا

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های چلسی و منچسترسیتی از هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس پس از ۱۰۰ دقیقه هیجان با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های چلسی و منچسترسیتی از هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ یکشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت این دیدار تماشایی با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

بازی با سرعت بالا پیگیری می‌شد و منچسترسیتی در دقیقه ۲۵ موفق شد توسط ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر برساند. روی ارسال برناردو سیلوا به محوطه جریمه هالند سعی داشت با ضربه سر تیمش‌ را پیش بیندازد که پس از درگیری با مارک کوکوریا روی زمین افتاد. مهاجم نروژی که پنالتی را به دست آورده بود پشت ضربه ایستاد و توپ را به سمت راست دروازه آبی‌ها فرستاد.

فقط چهار دقیقه بعد از دریافت گل اول، چلسی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال کرنر کانر گلاگر به تیاگو سیلوا رسید و این مدافع با تجربه موفق شد با یک پرش رو به جلو و ضربه سر هوشمندانه توپ را به گل تبدیل کند. این اولین گل چلسی در مقابل منچسترسیتی پس از ۶ بازی بود.

آبی‌های لندن خیلی زود توانستند به بازی برگردند و در دقیقه ۳۷ به گل برتری دست پیدا کردند. پالمر روی اشتباه گواردیول، ریس جیمز را در کنار محوطه صاحب توپ کرد، پاس جمیز را استرلینگ در آستانه ورود به دروازه قطع کرد و با وجود دخالت مدافع حریف به گل تبدیل کرد. شاید اگر مدافع محبوب پپ، پاس پالمر را دفع کرده بود این فرصت خطرناک شکل نمی‌گرفت و استرلینگ نمی‌توانست مقابل تیم سابق خود گلزنی کند.

شاگردان گواردیولا دوست نداشتند با شکست به رختکن بازگردند و مانوئل آکانجی موفق شد در دقیقه ۱+۴۵ روی ارسال برناردو سیلوا با یک ضربه سر تماشایی گل تساوی را وارد دروازه سانچز کند.

سیتیزن‌ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و خیلی زود توانستند در دقیقه ۴۷ یک‌بار دیگر از میزبان پیشی بگیرند. در یک موقعیت مشابه گل دوم چلسی، فودن موفق شد آلوارز را به داخل محوطه هدایت کند. پاس ستاره آرژانتینی از بین دو مدافع و دروازه‌بان چلسی به هالند رسید و او هم در شرایط نامتعادل و تحت فشار اما بسیار نزدیک به دروازه، توپ را به تور دروازه چسباند. این چهارمین دبل هالند در پنج بازی اخیر او برای سیتی بود که آماری خیره کننده محسوب می‌شود.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو دست بردار نبودند و دوست نداشتند در ورزشگاه خانگی خود تسلیم سیتی شوند. جنگ تماشایی دو تیم ادامه داشت. کانر گلگر از پشت محوطه ضربه محکمی را روانه دروازه منچسترسیتی کرد. ادرسون دفع ناقصی داشت و در ادامه نیکولاس جکسون روی ریباند گل سوم را به ثمر رساند تا یک بار دیگر همه بازی به تساوی کشیده شود.

این پایان این بازی جنون‌آمیز نبود. در دقیقه ۸۶ نوبت به رودری رسید که با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه گل چهارم سیتیزن‌ها را به نام خود ثبت کند. در دقیقه ۲+۹۰ روبن دیاز روی آرماندو برویا مرتکب خطا شد تا چلسی صاحب یک ضربه خطا پنالتی شود و کول پالمر هم مقابل تیم سابقش گلزنی می‌کند. وینگر سابق منچسترسیتی ضربه پنالتی را بدون استرس تبدیل به گل کرد تا برای چهارمین بار بازی به تساوی کشیده شود.

با این نتیجه منچسترسیتی با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل چلسی با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس