کد خبر 1545718
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
مگه مرض داری؟! (گفت و شنود)

چرا از هنگام شروع جنگ غزه تاکنون بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا و... دیگر خبری از فوت فلان بر اثر برخورد نیروی انتظامی! سکته فلان در مقابله با بی‌حجابی! و... منتشر نمی‌کنند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مثل این که بعد از شروع جنگ غزه تاکنون دیگر هیچ کس در ایران فوت نمی‌کند! و هیچ کس دچار سکته نمی‌شود! و هیچ‌کس در جریان یک سرقت کشته نمی‌شود! و...!

گفتم: این چه حرفی است؟! در ایران هم مثل همه جای جهان عده‌ای فوت می‌کنند و یا دچار سکته می‌شوند و یا...

گفت: پس چرا از هنگام شروع جنگ غزه تاکنون، سلبریتی‌ها و غربگداها و زنجیره‌ای‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا و... دیگر خبری از فوت فلان بر اثر برخورد نیروی انتظامی! سکته فلان در مقابله با بی‌حجابی! و ضرب و جرح فلان و فلان توسط نیروهای بسیج! و... منتشر نمی‌کنند؟!

گفتم: خُب برای این که همه این دروغ‌های شاخدار و سیاه‌نمایی‌ها به سفارش رژیم صهیونیستی و مراکز اطلاعاتی در غرب تهیه و به پادوها دیکته می‌شد ولی رژیم صهیونیستی و همکارانش بعد از شروع جنگ در غزه‌، کاسه چه کنم؟ چه نکنم؟ به دستشان گرفته و فعلاً دنبال نجات خود از خشم مقدس نیروهای مقاومت هستند.

گفت: پس بگو که چرا؟! یعنی ماموریت پادوها را به خودشان واگذار کرده‌اند!

گفتم: یارو می‌گفت جلوی یک مغازه یک مانکن گذاشته بودند. رفتم دماغشو فشار دادم! برگشت گفت ول کن! مگه مرض داری؟! نگو که خود صاحب مغازه بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 1
    برای معالجه ودرمان این مرض و بیماری و عاقبت بخیری مبارزه مستقیم با اسرائیل و نابودی اشغالگر سرزمین مقدس است.
  • ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    بخدا اگر افرادی ازاسراعیل وامریکا را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنید بهتر است از نوکران منافق انهاست کهدرلباس دوست بهتر دشمنی میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس