مربی خارجی هم کمانداران را به مدال نرساند؛ پایان کار با

امروز خبری منتشر شد مبنی بر رکوردشکنی تیروکمان در مسابقات قهرمانی آسیا که به نظر می رسد بایستی به زوایای ماجرا نگاه جدی تر داشت.

به گزارش مشرق، امروز خبری با آب و تاب فراوان منتشر شده بود مبنی بر رکوردشکنی آسیایی تیروکمان کشورمان. "در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند که هفته پیش برگزار شد، تیم میکس کامپوند با ترکیب محمدصالح پالیزبان و بیتا عاشق‌زاده موفق شدند در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ویتنام، امتیاز ۱۶۰ (حداکثری) را کسب کنند و رکورد این رشته که پیش از این امتیاز ۱۵۹ بود را بشکنند." اما این چه رکوردشکنی است که با چنین هیجانی روی خروجی رسانه ها قرار گرفته؟ اگر سطح این تیم برای رکوردشکنی بوده، چگونه حتی نتوانسته برای رسیدن به سکوی سوم مدعی و در رقابت باشد؟

تیروکمان کشورمان که این روزها به دلایل نتایج اسف بارش مورد انتقاد سنگینی قرار دارد، با انتشار چنین خبری که فاقد هرگونه ارزش فنی است، نوعی از بازی رسانه ای و تبلیغاتی را دنبال می کند. اکنون باید پرسید که این ورزش چگونه رکردشکنی داشته که حتی نتوانسته یک سهمیه المپیک پاریس را کسب کند؟ اگر سطح این تیم آنقدر بالاست که بتواند یک اتفاق ویژه را رقم بزند، چگونه تایج فاجعه آمیزی را در بازیهای آسیایی هانگژو و قهرمانی آسیا در بانکوک رقم زد؟

جل الخالق! رکوردشکنی بازنده های کماندار بدون کسب مدال!

فدراسیون تیروکمان که با ریاست شعبانی بهار روند نزولی داشته و مورد انتقاد به دلیل سفرهای خارجی متعددش است، یک نگرانی عمومی را در دستگاه ورزش به وجود آورده. به نظر می رسد انتشار چنین اخباری بیشتر یک تدبیر رسانه ای برای کاهش فشارها بر فدراسیونی باشد که وضعیت بغرنجش آشکار و هویداست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس