رژیم صهیونیستی از وقفه ۴ ساعته حملات در غزه خبر داد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حملات این رژیم در غزه برای چهار ساعت متوقف خواهد شد.

به گزارش مشرق، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات در غزه برای چهار ساعت متوقف خواهد شد تا باقیمانده غیرنظامیان این منطقه را ترک کنند.

ادرعی به زبان عربی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ما امروز عملیات‌ها در منطقه التفاح را از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر به وقت محلی متوقف خواهیم کرد.

وی اضافه کرد که کریدور بشردوستانه جهت تخلیه غیرنظامیان از شمال نوار غزه دوباره از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ بعدازظهر فعال خواهد بود. این مسیر از جاده صلاح‌الدین تا جنوب غزه امتداد دارد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی فرصتی (۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر به وقت محلی) را برای تخلیه در اختیار ساکنان اردوگاه الشاطی قرار خواهد داد.

از زمان عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجدالاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، اشغالگران بمباران نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه را آغاز کرده است. بنابر آمارهای رسمی تاکنون بیش از ۱۱ هزار فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که ۴۵۰۶ نفر از آنها کودک هستند و نزدیک به ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    صهیونیستهای غاصب به خودشون استراحت دادن نه مردم غزه
    • ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      به حساب برا تخلیه غزه هست
  • سیدمحمدمهدی ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    وزیر خارجه اردن گفت هرگونه جابجایی جمعیت از شمال غزه یعنی اعلام جنگ به اردن حال معلوم شد این سخن و تمام سخنان او و دیگر همسایگان و نافذین امر فقط برای کاهش فشارهای جامعه جهانی و بویژه مسلمانان جهان به دو کشور مصر و اردن جهت یاری رساندن به فلسطینیان بی پناه غزه می باشد همانطور که تا بحال گذر گاه رفح و مرز خود را برای یاری رساندن به فلسطینیان بی پناه غزه بسته و هیچ حرکت چشمگیری و منتج، جز اعمال سوپاپ اطمینانی برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان و عمل به قول و قرار های پنهانشان با رژیم صهیونیستی می باشد. در بسیاری از موارد اعمال و سخنان برادران مسلمان( اردن ،مصر ،عربستان و رژیم محمود عباس و حتی قطری ها ) برای مسجد الاقصی و فلسطینیان غزه بیشتر و بدون شک همانند داستان برادران یوسف عمل کرده اند و می کنند و فقط پیراهن خونی فلسطینیان بی پناه غزه در طی این ۳۹ روز اخیر هیچ چیزی را به افکار عمومی جهان اسلام نشان نمی دهند. یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور !، کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس