غزه نمایشگاه لیبرال‌ دموکراسی غرب است

معاون هماهنگ کننده سپاه در سومین اجلاسیه جهانی مستضعفین، گفت: غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غرب است و مدعیان غربی ماهیت واقعی خود را در این جنایات به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در سومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه مردم مظلوم غزه به مسلمانان عزت بخشیدند، اظهار داشت: امروز از خون مطهر مردم مظلوم غزه عطر ظهور منجی عالم بشریت استشمام می‌شود.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به زن و کودکان مظلوم غزه رحم نمی‌کند، افزود: این رژیم برای عقده گشایی در سرزمین‌های اشغالی نسل‌کشی می‌کند. غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غرب است و مدعیان غربی ماهیت واقعی خود را در این جنایات به نمایش گذاشتند.

وی گفت: مردم فلسطین با اهدای خون خود مسیر تاریخ برای آزادی را هموار کردند. بشریت برای خلاصی از طاغوت‌ها از هر روز آماده‌تر است. جنایت اسرائیل در غزه در طول تاریخ بی‌سابقه و بی نظیر است. چرا؟ خدای متعال در قرآن، فرعون در رأس طاغوت‌ها اعلام فرموده است و امروز غزه نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب و مدعیان آزادی غربی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: اعلام می‌کنند که چند متر در غزه با تانک‌هایشان پیشروی کرده‌اند اما عقل‌شان نمی‌رسد که چندین برابر مسافت طی شده، از دموکراسی و انسانیت فاصله گرفته‌اند. مؤمنان و جهادگران فلسطین در هفتم اکتبر به پیروزی بزرگی دست یافتند و بعد از آن به پیروزی‌های بزرگ‌تری دست یافتند، اگرچه از تقدیم شهدای فلسطینی ناراحتیم.

وی افزود: فلسطینی‌ها خود، صهیونیست‌ها را در جای‌شان می‌نشانند و ان‌شاالله پیروزمندانه از جنگ غزه خارج می‌شوند اما ما باید به وظایف‌مان عمل کنیم. باید زینب وار پیام خون‌های فلسطینیان مظلوم را به جهان برسانیم. غزه امروز مصداق پیروزی خون بر شمشیر است و جامعه بشری بیداری بی‌نظیری را شاهد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: حماسه غزه و پیروزی بی‌نظیر آن در کنار زدن آمریکا و سایر کشورهای استعمارگر درس بزرگی داشت. اگر نیروهای کرانه باختری یا مجاهدان لبنانی می‌خواهند عملیات مکملی انجام دهند باید توجه داشته باشند، باید عملیات خود را به طور کامل به سرانجام برسانند؛ چرا که صهیونیست‌ها و غربی‌ها نشان دادند که به هیچ حد و مرزی قائل نیستند.

سردار نقدی خطاب به مجاهدان فلسطینی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر جا در سرزمین‌های کرانه باختری پایگاهی داشته باشد وحشیانه لطمات و تلفات بالایی خواهد زد پس باید مانع از باقی ماندن هر جنبنده‌ای در پایگاه‌های اسرائیلی شوید تا نتوانند از شما تلفات انسانی بالا بگیرند.

وی ادامه داد: درست است که نیرویی به فلسطین اعزام نمی‌شود اما این به معنای نشستن در خانه و گذاشتن دست روی دست نیست. در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم اما تا آن زمان باید از طرق دیگر به مجاهدان فلسطینی کمک کنیم. از جمله از طریق ابراز تنفر کادر درمانی، پزشکان و پرستارانمان از طریق هلال احمر بین الملل می‌توانیم چنین کنیم.

سردار نقدی خواستار اقدامات حقوقی و قضائی توسط حقوقدانان و وکلای جهان علیه جنایتکاران رژیم صهیونیستی شد و گفت: اقدامات حقوقی مجامع بین المللی تأثیر زیادی بر پشتیبانی از مردم فلسطین دارد. باید روی این موضوع کار جدی انجام دهیم. دستگاه دیپلماسی کشورمان در این دوره ما را رو سفید کرد، صمیمانه از آنان تشکر می‌کنیم. اقدامات دستگاه دیپلماسی باید تا اخراج اسرائیل از شورای امنیت ادامه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 2
    مشرق کامنت های فحاشی رو نشر می‌کنه اما نظرات مستقل و نقدها رو حذف می‌کنه... نفرات ممیزی مشرق در حد امید دانا هم سواد ندارن.
    • ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      در حد تو سوات دارند ملعون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس