به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ابعاد و اهمیت شکست اسرائیل در یورش به بیمارستان شفا

برخی منابع رسانه ای حتی در رژیم صهیونیستی (مانند کانال۱۳ تلویزیون اسرائیل) پس از اشغال بیمارستان شفا که با جنایت حداکثری همراه بود، اعلام کردند:
"این یک شکست اطلاعاتی مرگبار برای ارتش اسرائیل بود. برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد، بیمارستان الشفاء در غزه، خالی از هرگونه سلاح و تجهیزات نظامی بوده است". این در حالی است که اسرائیل امروز می خواست با تسخیر این بیمارستان، ادعای پناه گرفتن حماس در زیر زمین بیمارستان ها را ثابت کند.
این به خودی خود، شکست بزرگی است، اما صرف نبودن سلاح، اهمیت و ابعاد شکست اطلاعاتی اسرائیل را بیان نمی کند. اتفاق مهم تر، دو خبر سربسته شبکه دولتی انگلیس و شبکه سی ان ان است.
اورلا گورین خبرنگار BBC اذعان کرد بیمارستان شفا، فاقد هر گونه نیروی نظامی حماس و اسلحه بوده است. او به نقل از شاهدان عینی گزارش داد:
"عملیات سربازان و جستجوی اتاق به اتاق کارکنان و بیماران بیمارستان از سوی نیروهای اسرائیلی انجام شد. آنها افرادی را که در روزهای اخیر تلاش می‌کردند بیمارستان را ترک کنند، هدف قرار می دادند و تعدادی کشته شدند. هرگز نه حتی یک اسلحه یا حتی حضور حماس در بیمارستان دیده نشد".
این در حالی است که پیتر لرنر سخنگوی ارتش اسرائیل، به شبکه CNN گفته بود بیمارستان شفا قلب تپنده حماس است: «هدف ما این است که در جستجوی حماس، هر جا که مخفی شده، برویم. محوطه بیمارستان مرکز اصلی عملیات و شاید حتی قلب تپنده و مرکز ثقل آنها باشد».
سرویس های اطلاعاتی ارتش و موساد بعد از سال ها رصد دقیق و داشتن مزدوران متعدد در غزه، به کاهدان زده و خیال می کرده اند زیر بیمارستان شفا، "قلب تپنده و مرکز ثقل حماس" است! اما به اذعان خبرنگار بی بی سی، در آنجا حتی نه یک سلاح و نه یک رزمنده حماس پیدا نکرده اند!
این شکست اطلاعاتی را باید به کتاب شکست های اطلاعاتی موساد و شاباک، و اطلاعات ارتش اسرائیل که طی ماه ها و هفته های اخیر هر چه پر حجم تر شده، اضافه کرد.
امروز در طول یک ماه جنایات اسرائیل در غزه، روزی منحصر به فرد بود و بدنامی بزرگ تری را به خاطر جنگ(!) با بیماران و نوزادان بیمارستانی برای این رژیم به ثبت رساند؛ اما نه تنها دستاوردی نداشت، بلکه میزان نابسامانی در سامانه اطلاعاتی اسرائیل را به دشمنانش نشان داد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 5
    این یک جنایت برنامه ریزی شده بود نه یک شکست اطلاعاتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس