کد خبر 1548204
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اسرائیل؛ سرشکسته و بی دستاورد

ویران کردن ۲۳۸ مدرسه

ویران کردن ۴۲ هزار خانه

خسارت به ۲۲۳ هزار واحد مسکونی

بی خانمان کردن ۱/۵ میلیون نفر

بمباران ۲۵ بیمارستان و مرکز درمانی

کُشتن ۱۳۵۰۰ غیر نظامی و ‌۴۲۳۷ کودک

کُشتن ۲۰۲ پزشک و پرستار

کشتن ۵۵ خبرنگار رسانه ها

ورود به حداکثر ۳۰ کیلومتر مربع از خاک غزه ۳۶۰ کیلومتر مربعی؛

اینها حداکثر کاری است که ارتش رژیم صهیونیستی توانسته، با به جان خریدن ننگ جنایت جنگی و نسل کشی بی سابقه، ظرف بیش از ۴۰ روز بمباران هوایی و یک ماه عملیات زمینی در غزه انجام دهد!

صهیونیست ها نه اثری پایگاهی از پایگاه های نظامی یافته اند، نه از تونل ها، نه از رزمندگان، نه از مراکز شلیک موشک و راکت، و نه از صدها اسیر خود در دست حماس.

پس باید به کارشناس شبکه صهیونیستی اینترنشنال حق داد که بگوید:

"روند فعلی پیامد خوبی برای اسرائیل نخواهد داشت. اگر ارتش اسرائیل همین امروز جنگ را متوقف کند، به راحتی می توان گفت که حماس برنده جنگ بوده؛ به این دلیل که ارتش اسرائیل به اهدافش نرسیده است. آیا پرداختن بهایی در حد برجا گذاشتن این همه کشته غیر نظامی و ویرانی، به معنای پیروزی است؟! این، مثل جنگ ۲۰۰۶ است که هیچ کس نگفت اسرائیل برنده شد؛ همه گفتند حزب الله پیروز شد".

یا صهیونیست کارکشته ای مثل منوشه امیر (سردبیر رادیو اسرائیل) حق دارد بگوید:

"تا امروز می‌توان گفت که پیروز میدان جنگ غزه، حماس است. ادعاهای اسرائیل از سه سال قبل در مورد بیمارستان شفا، مبنی بر این که پایگاه فرماندهی است- درست از آب در نیامد و در داخل اسرائیل هم کسانی می‌گویند ما اشتباه کردیم. ارتش اسرائیل تاکنون به اهدافش نرسیده و ادعاهایی هم که کرده، هیچکدام درست نبوده است".

اسرائیل در مقابل، با نفرت و انزجار جهانی بی سابقه حتی در کشورهای سابقا متحد رو به رو شده؛ چنان که نتایج ارزیابی‌ها در مرکز مطالعات امنیت داخلی این رژیم شان می‌دهد:

"از ابتدای جنگ، ۳۸۹۱ مورد تظاهرات در ۹۲ کشور برگزار شده است. ۹۵ درصد افرادی که در سراسر جهان، اقدام به برگزاری تظاهرات در واکنش به جنگ غزه کرده‌اند، از فلسطین حمایت می‌کنند".

اکنون تحلیلگران بسیاری در دنیا مانند توماس فریدمن نویسنده نیویورک تایمز معتقدند:

"سابقه نداشته برای دفاع از اسرائیل، آمریکا مجبور به مداخله مستقیم شود. اسرائیل، در معرض خطری بزرگتر از همیشه است. این جنگ، مستلزم نبرد شهری خانه به خانه است. نابودی حماس بسیار سخت است. مهم‌ترین نگرانی، این است که اسرائیل، بدترین رهبر تاریخ خود را دارد که هیچ اراده یا توانی برای ابتکارات ندارد. اسرائیل، دیگر اسرائیل قبل از جنگ نخواهد شد".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 13
    با این مزخرفات نمیشه حقیقتو تغییر داد
  • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    26 6
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    10 4
    انوقت یک رژیم با این ظرفیت چهل و پنج سال مشغول تهدید و تحریک و ترور در کشور انقلابی ایران بوده و امثال زیباکلام ها برایش کمر خم میکردند
  • ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 2
    سنگرسازی بوده
  • ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 1
    اوکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس