نبرد سنگین نیروهای مقاومت با متجاوزان در شمال نوار غزه 

در حالی که حملات هوایی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد نیروهای مقاومت تلاش می کنند مانع پیشروی عناصر متجاوز در این منطقه شوند.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین گزارش داد که درگیری های شدیدی میان نیروهای مقاومت و عناصر اشغالگر در مناطق شمالی نوار غزه در جریان است.

بر اساس این گزارش، نبرد نیروهای مقاومت با عناصر متجاوز مشخصا در محور محله الزیتون و غرب بیت لاهیا در شمال این باریکه در جریان است. این در حالیست که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته ده ها حمله هوایی علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه اطراف بیمارستان اندونزی در این باریکه انجام دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته اعلام کرد: رزمندگان ما با موشکهای تاندوم جنگ افزارهای دشمن را در خطوط مقدم در غرب غزه هدف قرار دادند. این نیروها همچنین از هدف قرار گرفتن جنگ افزارهای دشمن در محورهای الصبره و تل الهوا در غرب غزه خبر دادند.

این درحالی است که روزنامه هاآرتص طی گزارشی نسبت به فرسایشی شدن جنگ زمینی و تلفات بالای آن برای رژیم صهیونیستی هشدار داد و نوشت: روش عملیاتی آن‌ها (گردان‌های قسام) برای مقابله با ما (در غزه) اینگونه است که یک تیم ده نفره ابتدا یک پهپاد شناسایی را با ظهور اولین نشانه‌های سپیده دم می‌فرستند و مکان تانک ها، خودروها و تجمع نظامیان را برای آنها مشخص می‌کند و سپس به چند گروه عملیاتی تقسیم می‌شوند و هر گروه دو نفره لباس‌های غیرنظامی سبک می‌پوشند.

یکی از آنها دوربین را روی سر می‌گذارد و سپس روز خود را در حال حرکت در میان نظامیان ما از طریق اختفا در تونل‌ها، کوچه‌های باریک و ساختمان‌های ویران شده می‌گذرانند و سربازان و تانک‌های ما را با سلاح‌های دقیق هدف قرار می دهند و با شروع تاریکی هوا ناپدید می‌شوند و به پایگاه‌های خود باز می‌گردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 0
    زنده باد مقاومت
  • سیدمحمدمصطفوی ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    کل غزه رو شخم زدن و نصف غزه رو اشغال کردن شما میگید جلوشو گرفتن...
  • ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 0
    بسیارم عالی
  • ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    منتطر تلفات حماس بنشینید
  • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    نیروهای مقاومت یا حماس
  • ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 1
    بنگاه دروغ پراکنی شبکه المیادین تلاش بی خود می کند. واقعیت همان است که در میدان جنگ اتفاق می افتد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس