فدراسیون والیبال: آلکنو برای هدایت تیم ملی اعلام آمادگی کرده است

فدراسیون والیبال به خبر منتشر شده در ایرنا پیرامون اعلام آمادگی آلکنو برای هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد و آن را تایید کرد.

به گزارش مشرق، میلاد تقوی، مشاور امور اجرایی فدراسیون والیبال در خصوص آخرین خبرها پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: یکی‌ از گزینه‌های خارجی برنامه کاملی را برای ما ارسال کرده است. منتظر اعلام شرایط نهایی و برنامه کامل برای رسیدن به سکوی المپیک ۲۰۲۸ از سوی از سوی معروف، آلکنو و بلنجینی هم هستیم تا در نهایت سرمربی تیم ملی معرفی شود.

وی افزود: داورزنی بعد از جلسه کمیته فنی نشستی با پیمان اکبری داشت و با معروف هم یک جلسه آنلاین برگزار کرد. تمام تلاش فدراسیون والیبال این است که بدون توجه به نام‌ها و تنها با بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌ها و همچنین اهداف فدراسیون والیبال که مهمترین آن رسیدن به سکوی المپیک ۲۰۲۸ است بهترین تصمنیم را بگیرد. شاید راحت ترین راه برای داورزنی که مورد تحسین قرار خواهد گرفت انتخاب یک نام بزرگ خارجی باشد ولی فدراسیون والیبال به دنبال انتخاب گزینه ای برای هدایت تیم ملی جهت رسیدن به سکوی المپیک ۲۰۲۸ است. نه اینکه گزینه‌ای را انتخاب کند که صرفا توجیه کننده باشد.

تقوی درباره انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه آلکنو عنوان کرده برای هدایت تیم ملی والیبال اعلام آمادگی نکرده، گفت: با وجود برخی مسائل مطرح شده آلکنو ابراز تمایل کرده که برای هدایت تیم ملی ایران برنامه بدهد و الان هم منتظر ارسال برنامه از سوی این مربی هستیم. اصلا به دنبال بازار گرمی نیستیم و فقط روند مذاکرات و شرایط موجود را اطلاع رسانی می کنیم تا مردم و علاقمندان به والیبال در جریان قرار بگیرند. همه نگران والیبال هستند چون والیبال را دوست دارند. والیبال را در حال حاضر می توان پرافتخار ترین ورزش گروهی ایران و پرطرفدارترین ورزش خانوادگی ایران نامید. پس حساسیت کار بالاست و باید سنجیده عمل کنیم و اطلاع رسانی درستی داشته باشیم تا نگرانی مردم کمتر شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 0
    تصمیم درستی ست ،از مربیگری معروف بهتره
  • ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    همون عطایی خو بهتر از اینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس