کد خبر 1547554
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳
جوجیتسو

جوجیتسو ایران که می تواند در زمره مدال آورها و افتخارآفرین ها قرار گیرد، تبدیل به ورزشی شکست خورده و ناکام شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که هفته ها از بازیهای آسیایی هانگژو می گذرد، هنوز کسی فرصت نکرده و از مسئولان ورزش نپرسیده که چرا می بایست جوجیتسو در دو بازیهای آسیایی حضور داشته اما ابتدایی ترین دستاورد و عملکردی نداشته باشد!

این رشته رزمی که رقایت نزدیکی با جودو در جهان دارد، در کشورمان سالهاست که در انحصار گروه خاصی قرار گرفته که عملا هیچ دستاوردی نداشته. بررسی روند طی شده توسط جوجیتسو در سالهای اخیر دلالت بر یک حیاط خلوت دارد که گروهی آن را به ملک شخصی خود تبدیل کرده و گویا به هیچ نهادی نیز پاسخگو نیستند.

در جوجیتسو ایران چه خبر است؟

چرا باید جوجیتسو در فهرست اعزامی به هانگژو قرار گیرد و در پایان نیز فقط شکست و حذف را رقم بزند که از ابتدا نیز قابل پیش بینی بود؟ مگر مسئولان ورزش فراموش کرده اند که این رشته چه نتایج عمکلرد ضعیف و نامطلوبی را در دوره قبل بازیها در جاکارتا ثبت کرد؟ چگونه می شود چنین نتایج و عملکردی که نیاز به تفسیر و تحلیل پیچیده ای هم ندارد، تکرار شده و مسئولان این رشته همچنان بر مسند کار هستند و انگار نه انگار!

به نظر می رسد بایستی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ورود جدی تر به جوجیتسو داشته باشند تا این وضعیت را اصلاح کرده و تغییراتی بنیادین ایجاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ... ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    مسئولین در مسند کار بوده اند هستن خواهن بود و هرجا برن بدلیل نبود تخصص گند میزنن و تپه ای از دست اینان در نخواهد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس