کد خبر 1547608
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
سردار شریف: اقتدار رژیم صهیونیستی ازهم پاشیده است - کراپ‌شده

سخنگوی سپاه گفت: اقتدار رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است درحالی که صهیونیست‌ها ادعا داشتند که اگر روزی همه کشورهای عربی باهم شوند بازهم قادر نیستند که یک شکست نظامی را بر اسرائیلی‌ها تحمیل کنند اما آرمان برگرفته از امام و رهبری در جنگ 33 روزه لبنان اولین شکست را بر دولت جعلی اسرائیل تحمیل کرد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف عصر شنبه در اجتماع راهپیمایان در حمایت از کودکان غزه در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه‌(س) در قم طی سخنانی با تمجید از مقاومت مردم فلسطین در ۴۳ روز گذشته اظهار کرد: مردم جهان یک بار دیگر چهره وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را با تمام وجود لمس کردند.

وی افزود: ۷۵ سال جهان شاهد اِشغال تدریجی و آوارگی و کشتار مردم مظلوم فلسطین بود، خانه‌های فلسطینیان تخریب شد و شهرک‌های صهیونیست‌های غاصب و مسلح در آن جای گرفت.

شریف بیان داشت: اُمت عربی و اسلامی در مقاطع مختلفی خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی در قالب گروه‌های متعدد با نام‌ها و نشان‌های مختلف ابراز کرده‌اند.

سخنگوی سپاه یادآور شد: تاریخ مبارزه‌ مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی، تاریخ پُر غم و غصه‌ای است که یک امت شاهد رنج و محنت مردم فلسطین که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند، بوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتقاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها ۷۵ سال تلاش کردند، مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود و جایگزین آن، رژیم صهیونیستی در قلب خاورمیانه و کشورهای اسلامی به عنوان نماینده اروپا و آمریکا، تضمین کننده منافع غرب باشد اما با وقوع انقلاب اسلامی در ایران و راه نورانی که امام راحل پیش پای امت اسلامی و عربی و فلسطینی گذاشت، تاریخ به گونه‌ای دیگر ورق خورد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکه تاز میدان تصرف سرزمین مسلمانان و گسترش آن بود، آنها به دنبال رویای تحقق نیل تا فرات بودند،تا اینکه انقلاب امام و مردم ایران، آنها را مجبور کرد، این راهبرد را کنار بگذارند.

شریف اضافه کرد: در سال‌های اخیر نیز، به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص مساله فلسطین، گرداگرد همان ۲۷ کیلومتری که تصرف کرده بودند، دیوار بتُنی بلندی احداث کردند و شکست را پذیرفتند، در راهبرد قبول کردند که امکان گسترش جغرافیایی در سرزمین مسلمانان غیرممکن است و امروز خدا را شاکر هستیم که نخستین توقف صهیونیست‌ها با احداث آن دیوار بلند رقم خورد.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه مردم فلسطین خواستار تحقق آزادی سرزمین مادری و بیت‌المقدس هستند گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این وعده را دادند، و این نهیب را زدند که اسرائیل به طور حتم از صفحه روزگار محو می‌شود و امروز نابودی رژیم صهیونیستی تکلیف فرزندان امام در سراسر جهان است.

رئیس ستاد مرکزی انتقاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها هرگز از بمباران زنان و کودکان به هدفشان نخواهند رسید، اقتدار مصنوعی که از خودشان نشان داده، و به خورد افکار عمومی داده بودند، از هم پاشیده است.

وی یادآور شد: صهیونیست‌ها ادعا داشتند که اگر روزی همه کشورهای عربی به‌ویژه ارتش‌های عربی با هم متحد شوند، قادر به تحمیل یک شکست نظامی نیستند، اما شاگردان الهام گرفته از مکتب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در جنگ ۳۳ روزه لبنان اولین طعم شکست را چشاندند و قاضی‌القضات رژیم صهیونیستی به طور رسمی اعلام کرد، باید بپذیریم برای اولین بار در یک جنگ نظامی شکست خورده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    9 2
    سردار جان رژیم سگیونیستی اسقاط یل اصن اقتداری نداشته هر چه یاد داریم فقط جنون و وحشی گری خوی این رژیم جعلی و کودک کش بوده هر چه ب پایان نزدیکتر بشه دست به این کارها میزنه مرگ بر اسقاطیل و امریکا
  • ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    اگ از هم پاشیده پس چرا ترس ب جانتان افتاده
  • اکبر ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خداوکیلی بجز یمن که کشوری عربی است بقیه کشورهای عربی بزدل وترسو هستند
  • ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خوب اگر پاشیده چرا منتظر هستید حمله کنید نابودش کنید نه اینکه روز شب بگین ما نگفتیم ما نبودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس