سردار رمضان شریف

سردار رمضان شریف با تشریح حوزه‌های عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن گفت: سازمان بسیج مستضعفین می تواند مدافع و مبلغ خوب و تاثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری‌های استانی و مدیران گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان ها گفت: افکار عمومی یک جریان سیال و متاثر از اخباری است که توسط رسانه‌ها در سطح جامعه اطلاع‌رسانی می شود.

وی افزود: امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین است که بسیج با اقدامات متنوع خود می‌تواند محور و خط‌شکن این میدان باشد.

سردار شریف با اشاره به اینکه همپوشانی و هم افزایی میان رسانه‌های دلسوز برای امیدآفرینی یک نیاز مهم و اساسی است، تصریح کرد: خبرگزاری بسیج می‌تواند حول این محور عهده‌دار نقش یک هماهنگ کننده فعال پویا و هوشمند شود.

سخنگوی سپاه در ادامه با تشریح حوزه‌های عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: یکی از هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای در حال انجام است که در این راستا سازمان بسیج مستضعفین می‌تواند مدافع و مبلغ خوب و تاثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

سردار شریف با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی در تولید محتوای رسانه‌ای بیان داشت: امروز بسیج و به طور اختصاصی خبرگزاری بسیج می تواند با تولید محتوای تاثیرگذار در حوزه جهاد تبیین و روایت حقایق و واقعیات در عرصه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی رسالت و وظیفه خطیر خودش را با موفقیت به منصه ظهور برساند.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین است، همپوشانی و هم افزایی میان رسانه‌های دلسوز انقلاب اسلامی در این زمینه را ضروری و اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: تشکیل بانک اطلاعات، سوژه‌های امیدآفرین، پشتوانه نقش آفرینی رسانه‌های بسیج و جبهه انقلاب در این عرصه است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف برای ارتقای قدرت تاثیرگذاری بر مخاطب و اقناع افکار عمومی و ایجاد همدلی و یکپارچگی ملی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که می‌تواند برای توانمندسازی در این عرصه کمک کند، برگزاری اینگونه دوره ها و هم اندیشی پیرامون موضوعات و مسائل تخصصی در حوزه رسانه و افکار عمومی است که می‌تواند با انتقال تجارب و دستاوردهایی که در حوزه افکار عمومی، دانش رسانه‌ای، شناخت جغرافیای مخاطب و شناخت مخاطب حاصل شده است را در تبادل و اشتراک قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    3 4
    باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند
  • مهدی ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 2
    رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب ها ترجمه رسانه های دشمن هستند. با این براندازهای داخلی اینقدر مماشات نکنید. این جماعت همان مجاهدین بعد از انقلاب هستند فقط پیرو و‌فرتوت هستند و تفنگ ندارند.
  • DE ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    "اظهارات مهم سخنگوی سپاه"!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس