کد خبر 1547795
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند

با تصویب مجلس شورای اسلامی ارائه دهندگان خدمات حمل ونقل بار و مسافر که از طریق سکو پلتفرم های مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه نمودن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی شدند.

به گزارش مشرق، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، ۲۸ آبان) مجلس شورای اسلامی،بند «ج» ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس ارائه دهندگان خدمات حمل ونقل بار و مسافر که از طریق سکو پلتفرم های مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه نمودن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی شدند.

بند(ج)- ارائه دهندگان خدمات حمل ونقل بار و مسافر که از طریق سکو پلتفرم های مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه نمودن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند. آیینن امه اجرائی موضوع این بند به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم الجرا شدن این قانون تهیه می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مردم ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    چه خبر بی اهمیت و مسخره ایی . بیمه میشوند . کی بیمه میکنه خودشون ، خودشون قبلا اگر دستشون به دهنشون میرسیده بیمه خویش قرما کردن . این دیگه چه جملات بی معنی هست ؟ مجلس به جای شناسایی جاسوس ها و مخل کننذه های مجلس که رای شفافیت رو به اجرا نمیذاره قوانین بی معنی و الکی بعضا تایید میکنه . مشرق هم هیچ وقت پیامای مارو پخش نمیکنه دیگه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس