وزارت کار مکلف به ارائه بسته‌های معیشتی در قالب کالابرگ الکترونیکی شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف کردند تا به ارائه اقلام ضروری در قالب بسته معیشتی پایه به خانوارهای کم درآمد به صورت کالابرگ الکترونیکی اقدام کند.

به گزارش مشرق، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، ۲۸ آبان) مجلس شورای اسلامی، بند پ ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موطف کردند تا به ارائه اقلام ضروری در قالب بسته معیشتی پایه به خانوارهای کم درآمد به صورت کالابرگ الکترونیکی اقدام کند.

براساس بند (پ) ماده ۳۱ این لایحه؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با طراحی نظام تأمین اجتماعی چندلایه، مبتنی بر آزمون وسع با هدف کاهش فقر مطلق و بهبود توزیع درآمد و با شناسایی اقشار کم درآمد با رویکرد اجتماع محور نسبت به ارائه اقلام ضروری در قالب بسته معیشتی پایه به خانوارهای کم درآمد به صورت کالابرگ الکترونیکی اقدام نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    بازگشت به دولت کوپنی
  • ... ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    اقایون مسئول ملت با این یارانه کوفتی بدهی میدن لباس میخرن اجاره خونه میدن طرح خرید کالارو هم میرن کارت میکشن پول نقد میگیرن شمارو به جدتون با اعصاب ملت ور نرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس