به گزارش مشرق ،محمد احمدي بافنده در گفتوگو با ايسنا، با اشاره به اينكه سازمان تاكسيراني مطالعاتي براي راهاندازي خطوط ويژه خودروهاي پرسرنشين (HOV) اعم از تاكسي و شخصي انجام داد، اظهار كرد: طي جلسات مشتركي كه در اين ارتباط با شهردار تهران برگزار شد، شهردار پيشنهاد داد كه در برخي نقاط شهر، تركيبي از خطوط ويژه اتوبوس و تاكسي شكل بگيرد.
وي با بيان اينكه طبعا براي راهاندازي خطوط تركيبي ميتوان از ظرفيت خطوط BRT استفاده كرد، افزود: البته اولويت اصلي خطوط BRT به تردد اتوبوسها اختصاص دارد.
احمدي بافنده همچنين خاطرنشان كرد: اين طرح فعلا در دست مطالعه است و تا زماني كه مجوزهاي لازم دريافت نشود، تاكسيها حق ورود به هيچ يك از خطوط ويژه را ندارند.
به گفته مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران، طرح راهاندازي خطوط ويژه خودروهاي پرسرنشين در بزرگراه همت نيز، همچنان در حال بررسي است و در صورت تصويب نهايي، اجرايي ميشود.
وي با بيان اينكه طبعا براي راهاندازي خطوط تركيبي ميتوان از ظرفيت خطوط BRT استفاده كرد، افزود: البته اولويت اصلي خطوط BRT به تردد اتوبوسها اختصاص دارد.
احمدي بافنده همچنين خاطرنشان كرد: اين طرح فعلا در دست مطالعه است و تا زماني كه مجوزهاي لازم دريافت نشود، تاكسيها حق ورود به هيچ يك از خطوط ويژه را ندارند.
به گفته مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران، طرح راهاندازي خطوط ويژه خودروهاي پرسرنشين در بزرگراه همت نيز، همچنان در حال بررسي است و در صورت تصويب نهايي، اجرايي ميشود.