کد خبر 1548297
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
مدیر مسئول روزنامه اعتماد مجرم شناخته شد

هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد را با اکثریت آراء مجرم شناخته است.

به گزارش مشرق، اکبر نصراللهی سخنگوی هیأت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام‌های آقای بهروز بهروزی نشر اکاذیب و تخلف از مفاد بند ۴ مصوبه ۲۹۸ شورای امنیت ملی موضوع تبصره ۲ ماده ۵ قانون مطبوعات در ص ۹ روزنامه مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ بود که هیأت منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت آرا در موضوع اتهام وی را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آرا مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیأت منصفه افزود: آقای بهروزی مدعی شد از مصوبه شورای امنیت ملی خبر نداشت و به ایشان ابلاغ نشده است در مقابل برخی اعضای هیأت نظارت یادآوری کردند مصوبه‌های شورای امنیت ملی از طریق معاونت مطبوعاتی به رسانه‌ها ابلاغ می‌شود و مدیر مسئول اعتماد هم در اظهارات‌شان به موارد قبلی تعامل با بخش‌های مسئول، اشاره کرده است.

رأی دادگاه رسیدگی به شکایت هیأت نظارت بر مطبوعات در مورد پرونده اتهام‌های روزنامه اعتماد که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

شایان یادآوری است آخرین حکم دادگاه در مورد پرونده قبلی متهم، ۱ سال ممنوعیت از فعالیت مطبوعاتی بود که با اعتراض وی، پرونده در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    مدیر مسول این روزنامه سالیانه یکبار محکوم شناخته می شه و مهم هم نیست تخفیف بخوره یا نه. در هر صورت هیچ اتفاقی براش نمیوفته. ولی اگر من یک سطل ماست اشتباهی بپاشم تمام مشکلات کشور رو به من ارتباط می دن.
  • ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    ریشه موضوع نیاز بودن حجاب در شرایط فعلی کشور ( به لحاظ کاربردی از نگاه روانشناسی و انگیزه بخش استقامت جمعی در مقابل تهدیدات اعتقادی خارجی - صهیونیزم مسیحی و یهودی ) باید در مدارس و مراکز آموزشی تبیین شود . در غیر این صورت چون علت نیاز معلوم نیست و نقش حیاتی پدافند غیر عامل بودن نوع پوشش در مقابل تهدیدات آنی محتمل نیست و از دست رفتن اجماع اجتماعی با نیروهای انگیزه دار مقاومت در اقصی نقاط منطقه در مقابل تهدیدات معلوم نیست و همچنین بنابر تبیین مقام معظم رهبری وجود جامعه ایمانی انگیزه دار در مقابله با تهدیدات ( دیدار خانواده های شهدای همدان 1402) در هر نوع جنگی خیلی کاربرتر از جامعه ملی گرا استقامت و تمکین دارد معلوم نشود ... مجبورا با آسمان ریسمان کردن و مباحث فقهی که فعلا محل اعتنای نسل اینترتی نبوده نمیتوان این فاکتور استراتژیک رو درست تبیین کرد ... مصی پولی نژاد قشنگ نسخه صهیونی ناتانیاهو رو در ایران جهت تخریب عقبه پدافند غیر عامل اجتماعی کشور اجرا کرد ( در جنگ عراق و ایران نقش خانواده ایمانی جهت انگیزه بخشی به مقاومت ایران قشنگ رصد شده بود - همانند معجزه ایمانی اهای غزه در مقاومت کردن در مقابل صلاح ) ... اگر بی حجابی هدف جامعه نسوان بعنوان آزادی جنسی مطرح است باید نسبت به هزینه های کلان آن برای جامعه ملی و اعتقادی ایران جهت دختر خانم ها مثل اسرائیل 3 سال سربازی اجباری در حساس ترین و بدترین پایگاههای مرزی افغانستان و ... تعریف شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس