اسناد همکاری الهه محمدی و نیلوفر حامدی با آمریکایی‌ها

اگرچه برخی ادعا می‌کردند که ۲ خبرنگار بازداشت شده بعد از فوت مهسا امینی بی‌گناه هستند اما اسنادی منتشر شد که به وضوح نشان‌دهنده اقدامات آنهاست.

به گزارش مشرق، بعد از انقلاب و شکست ایران در غرب آسیا به تدریج برنامه آمریکا به سمت براندازی نرم حرکت کرد. در سال ۱۳۶۴ دولت ریگان با تشکیل بنیاد اقامه ملی برای دموکراسی یک سازمان علنی و نرم برای برای ماموریت‌های سازمان سیا ایجاد کرد.

برای سی‌آی‌ای روشن شده بود که ماموریت جدیدش ایجاد ادراک جدید در توده‌ها است، ادراک جدیدی که تصویر زیبایی از قلب و ارزش‌های غربی درست کند و سنت‌های بومی و ملی را عامل عقب ماندگی معرفی کند.

همه چیز می‌توانست در خدمت ایجاد این ادراک جدید درآید، از فیلم و سرگرمی و تلویزیون گرفته تا خبر و مطبوعات و حتی آموزش مدارس. همه و همه در خدمت تغییر در سبک زندگی و نفوذ غرب باشد.

ماموریت موسسه «اتحاد برای ایران» چیست؟

فتنه سال ۸۸ دشمن را نسبت به ایجاد یک انقلاب رنگی و یا کودتای نرم در ایران دلگرم کرد. بلافاصله بعد از فتنه وزارت خارجه آمریکا یک موسسه به ظاهر غیردولتی و غیرانتفاعی به اسم «اتحاد برای ایران» تاسیس کرد. این موسسه چند ماموریت داشت از جمله اینکه کسانی که در داخل ایران علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند باید امنیت سایبری داشته باشند و این موسسه تلاش می‌کرد این امنیت را فراهم کند. همچنین «اتحاد برای ایران» کسانی که تلاش می‌کردند به بهانه حقوق زنان با اسلام و قوانین اسلامی روبرو شوند را تحت حمایت خود قرار می‌دهد.

«اتحاد برای ایران» نیروهایی که برای نفوذ در جاهای مختلف انتخاب می‌کردند را در کشورهای ثالث آموزش می‌ دادند و در این آموزش‌ها به این نیروها یاد می‌دادند که چگونه از چشمان نیروهای امنیتی دور بمانند.

پرونده هر کسی که قرار بود وارد پروژه اتحاد برای ایران شود باید ابتدا به وزارت خارجه آمریکا می‌رفت و سوابق او از لحاظ امنیتی تایید می‌شد. هدف «اتحاد برای ایران» در یک چیز خلاصه می‌شد و آن این بود که نیروهای خود را برای هدایت فضای کشور تربیت کنند تا این نیروها بتوانند به تدریج براندازی نظام را ایران را انجام دهند.

«اتحاد برای ایران» برای این هدف چندین پروژه داشت یکی از آنها دیده بان آزار نام داشت که زیر نظر «غنچه قوامی» در فرانسه اداره می‌شد. هدف پروژه دیده‌بان آزار به ظاهر افشای آزار زنان بود اما در واقع القا کننده این پیام بود که نظام ایران فضای کشور را برای زنان ناامن کرده است و عامل فشار و سرکوب به صورت سیستماتیک علیه زنان است. پروژه دیده‌بان آزار از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد.

اسناد همکاری الهه محمدی و نیلوفر حامدی با آمریکایی‌ها+ فیلم
غنچه قوامی مدیر دیده بان آزار

مدتی پس از اغتشاشات ۱۴۰۱ با اسنادی که بدست آمد و اطاعاتی که دستگاه ها و نیروهای امنیتی با رصد و بررسی اتفاقات بدست آوردند مشخص شد سرویس‌های جاسوسی بیگانه و نهادهایی از جمله اتحاد برای ایران نقش کلیدی‌ را از طریق ارتباط با برخی از عناصر داخلی برای ایجاد آشوب ایفا می‌کردند و با به کارگیری و استفاده از برخی افراد در داخل کشور نقشه‌های خود را پیش می‌بردند.

همکاری الهه محمدی و نیلوفر حامدی با سرویس‌های جاسوسی بیگانه

الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبرنگاران روزنامه شرق و هم‌میهن که اخیرا احکام آنها از سوی دادگاه صادر شد، دو نفر از افرادی بودند که سرویس‌های جاسوسی بیگانه توانسته بودند با ارتباط با آنها در ایجاد ناآرامی‌های ۱۴۰۱ نقش ایفا کنند.

نیلوفر حامدی و الهه محمدی سال گذشته و همزمان با اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بازداشت شدند، پس از اینکه خبر بازداشت این دو منتشر شد رسانه های معاند و برخی جریانات داخلی و خارجی تلاش کردند اینگونه القا کنند که این دو به دلیل انتشار اخبار مربوط به فوت مهسا امینی و اغتشاشات بازدداشت شده اند، موضوعی که البته همان موقع از سوی مسؤولان قضائی تکذیب و «همکاری با دولت متخاصم آمریکا»، «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام» به عنوان اتهامات این دو فرد اعلام شد.

انتشار اسنادی که حقیقت را روشن کرد

علیرغم تکذیب این موضوع از سوی دستگاه قضا و اعلام اتهامات نیلوفر حامدی و الهه محمدی به دلیل اینکه نهادهای امنیتی به دلیل در جریان بودن روند پرونده و صادر نشدن رای نمی توانستند اسنادی درباره این پرونده منتشر کنند، همچنان برخی رسانه های ضدانقلاب به بیان ادعاهای خود ادامه دادند تا اینکه روز گذشته و بعد از اینکه رای دادگاه برای الهه محمدی و نیلوفر حامدی صادر شد، تصاویر و اسنادی منتشر شد که به وضوح تلاش های این دو برای ایجاد ناآرامی در کشور و ارتباط این دو خبرنگار با دولت آمریکا را نشان می داد.

اسناد همکاری الهه محمدی و نیلوفر حامدی با آمریکایی‌ها+ فیلم
نیلوفر حامدی و الهه محمدی

سابقه محکومیت قضایی پیش از فوت مهسا امینی

این دو قبل از ماجرای فوت مرحومه امینی با انتشار اخبار دروغ سعی می‌کردند فضای جامعه را تیره و تار نشان دهند. الهه محمدی پیش از این درباره خبر دروغی که درباره کرونا در زندان قرچک منتشر کرده بود در دادگاه محکوم شد و به مدت یکسال از فعالیت مطبوعاتی منع شده بود. تمرکز محمدی روی اخبار تیره و تار اجتماعی و سیاه نمایی از وضعیت زنان بود. نیلوفر حامدی نیز با گزارش های هنجارشکن درباره حجاب نشان می داد که به طور تخصصی روی پلیس امنیت اخلاقی ماموریت ویژه ای دارد.

تلاش برای گرفتن تائید یک دروغ

یکی از مسائلی که باعث شد ابهاماتی در باره فوت مهسا امینی در جامعه ایجاد شود، ادعا و دروغی بود که درباره ضرب و شتم این مرحومه مطرح شد که اسناد منتشر شده نشان می دهد؛ الهه محمدی برای گرفتن تایید دروغ ضرب و شتم مهسا امینی توسط مامورین گشت ارشاد از بستگان مهسا تلاش می‌کند که البته خانواده مرحومه امینی این موضوع را انکار می کنند.

مطلع اما منکر!

یکی دیگر از مواردی که نشان می‌دهد الهه محمدی به عمد تلاش دارد تا فضا براساس آنچه برای چنین مواقعی آموزش دیده، را متشنج کند، این است که با وجود اینکه از جراحی مغزی مهسا امینی اطلاع داشته و تایید عدم واردشدن ضربه به سر مهسا امینی را از یکی از پزشکان بیمارستان کسری و بنیان‌گذار انجمن سکته مغزی ایران هم گرفته، این موضوع را انکار می کند! او علیرغم اینکه می بینند جامعه دچار ناآرامی شده به جای اینکه به وظیفه خود به عنوان خبرنگار برای بیان حقایق عمل کند، از انتشار اطلاعات خود داری می کند.

همکاری با عناصر ضدانقلاب

یکی از مسائل دیگری که موجب شد احساسات مردم بعد از فوت مهسا امینی جریحه‌دار شود، انتشار اخبار جعلی و نادرست از سوی رسانه های معاند و ضدانقلاب بود، که در این راستا الهه محمدی و نیلوفر حامدی نقش ویژه ای برای ارسال این اخبار را بر عهده داشتند که در این راستا ارتباط الهه محمدی و نیلوفر حامدی با عناصر رسانه‌های ضدانقلاب نیز قابل توجه است.

نیروهای امنیتی که فعالیت رسانه‌های معاند و این افراد را زیر نظر داشتند به الهه محمدی و نیلوفر حامدی با رسانه ها مطلع می شوند به آنها تذکر می دهند و از آنها می‌خواهند تا با پخش اخبار بی سند و غیرواقعی و ارسال آن برای افرادی مانند غنچه قوامی که از فعالان رسانه ای ضدانقلاب است، باعث جریحه دار شدن احساسات مردم نشوند.

سندی از دسترسی‌های خاص که سرویس‌های جاسوسی در اختیار محمدی و حامدی گذاشته بود

بر همین اساس در جریان بازداشت الهه محمدی و زمانی که ماموران امنیتی برای دستگیری این فرد پشت در حضور دارند، تماسی میان غنچه قوامی ( یکی از عناصر رسانه‌ای ضد انقلاب) و خواهر الهه محمدی (الناز محمدی) بر قرار می شود که غنچه قوامی در این تماس به او توصیه‌ می کند برای اینکه ردیابی نشوند و اینکه نهادهای امنیتی نتوانند ارتباطات آنها را شناسایی کنند، گوشی الهه محمدی را درون گلدانی یا جایی دیگر پنهان کند تا او دستور دهد ایمیل و دسترسی های خاصی که در اختیار محمدی بود را قطع کنند.

همکاری با پروژه دیده بان آزار برای سیاه نمایی فضای کشور

همکاری الهه محمدی و نیلوفر حامدی با پروژه دیده‌بان آزار برای سیاه نمایی فضای کشور، تغییر ادارک مردم و ترویج انحرافات جنسی مسئله دیگری است که اسناد منتشر شده، از آن پرده برداشته است.

نیلوفر حامدی در رابطه با نقش خود در پروژه موسوم به «دیده‌بان‌آزار» گفته است: «دیده‌بان کارش را از سال ۹۶ آغاز کرد و من اواخر سال ۹۷ ارسال محتوا به این مجموعه را شروع کردم. گاهی اوقات هم با سوژه‌هایی که خودم داشتم برای دیده‌بان می‌نوشتم. غنچه قوامی سردبیر مجموعه دیده‌بان آزار بود. مدیریت تمامی رسانه‌های مرتبط از توییتر گرفته تا کارتابل اینستاگرام و کانال تلگرام را بر عهده داشت و در حالت عادی برای آن‌هایی که سوژه نداشتند و سوژه می‌خواستند هم طراحی سوژه می‌کرد.»

دریافت آموزش از سرویس‌های جاسوسی غربی

اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که الهه محمدی و نیلوفر حامدی برای انجام اقدامات خود برای ایجاد بحران و آشوب آفرینی آموزش‌هایی را از سرویس‌های جاسوسی غربی دریافت می‌کردند. ارتباط این ۲ نفر با خبرنگاران و رسانه‌های خارجی نیز قابل توجه است.

حضور الهه محمدی در دوره‌های آموزشی موسسه وابسته به منافقین

«ایران آکادمیا»، نام وبسایتی است که خود را دانشگاه می‌داند. این وبسایت فارسی زبان به آموزش آنلاین علوم انسانی و اجتماعی با نظر به جامعه و فرهنگ ایران می‌پردازد. «علیرضا کاظمی»، بنیان گذار اصلی ایران آکادمیا است که در رشته «مطالعات خاورمیانه» در دانشگاه «آمستردام هلند» تحصیل کرده است. او دلیل و زمان تاسیس این دانشگاه مجازی از سال ۲۰۱۲ و به بهانه وقایع فتنه ۸۸ عنوان می‌کند.

الهه محمدی یکی از افرادی است که در این موسسه آموزش دیده و بخشی از اسناد منتشر شده حضور الهه محمدی در دوره‌های آموزشی این موسسه که به عناصر چپ و منافقین مرتبط است را افشا می کند.

حضور نیلوفر حامدی در دوره‌های آموزشی موسسه شورای دموکراسی آمریکا

نیلوفر حامدی در دوره‌های آموزشی موسسه شورای دموکراسی آمریکا هم شرکت کرده است. در این موسسه به نیلوفر حامدی برای تغییرات اجتماعی و براندازی نرم در ایران طرح هایی را آموزش می دادند.

شورای دموکراسی آمریکا در فتنه ۸۸ و حمایت از جنبش سبز نیز نقش داشته است. سال ۹۰ بود که سند محرمانه «شورای دموکراسی» آمریکا برای حمایت از جنبش سبز در ایران که با عنوان «محرمانه و غیرقابل انتشار» تهیه و تنظیم شده بود لو رفت. این شورا در سند مذکور، مشکلات زیر ساختی و عدم یکپارچگی را از دلایل ناکامی براندازی نظام ایران عنوان کرده بود و پروژه شبکه ارتباطی تاش (TCN) را به عنوان یک طرح عملیاتی جامع برای مقابله با ایران معرفی می کرد. شورای دموکراسی به عنوان مجری طرح و شخصی به نام اوین کربی رئیس پروژه بود.

ارتباط نیلوفر حامدی و الهه محمدی با شبکه رسانه‌ای ضد انقلاب

اسناد موجود حاکی از ارتباط و همکاری این دو عامل نفوذی در پوشش خبرنگاری با رسانه های ضدانقلاب است.

اگرچه در ابتدا و همچنین در روند برگزاری دادگاه رسانه‌های معاند و برخی در داخل و خارج مدعی بودند که الهه محمدی و نیلوفر حامدی نقشی در اغتشاشات نداشته اند و تنها به وظیفه خود به عنوان خبرنگار عمل کردند اما اسناد و صوت‌های منتشر شده نشان می‌دهد الهه محمدی نقش کلیدی در لیدری اغتشاشات ایفا کرده است.

الهه محمدی شخصا در تماس های خود به لیدری اغتشاشات خیابانی اعتراف می‌کند و با ذوق‌زدگی از حمله به پلیس و تلاش برای رهبری مردم حاضر در صحنه با اعلام برخی شعارها، می‌گوید.

ماموریت خبرنگاری شان چه بود؟!

یکی از موضوعاتی که رسانه های ضدانقلاب بسیار روی آن مانور کردند خبرنگار بودن این دو محکوم امنیتی است. مورد اصلی همین پوشش خبری در ماجرای مهسا امینی است. آنچه رسانه های ضدانقلاب آن را خبرنگاری معرفی میکنند تحریک پدر مهسا امینی برای موضع‌گیری علیه نظام و تشویق آن‌ها برای فعالیت علیه نظام است.

الهه محمدی در روز دفن مرحومه مهسا امینی به سقز سفر می کند. او در این سفر ماموریت ویژه ای دارد؛ ماموریت محمدی تحریک اطرافیان مهسا امینی و ضبط مکالمات خصوصی آنها به‌صورت پنهانی است. اسنادی موجود تمام این موارد را نشان میدهد.

تلاش برای تحریک قوم کرد برای بی‌تفاوت نشان‌دادن آن‌ها نسبت به مسئله حجاب در مراسم تشییع مهسا امینی؛ تحریک پدر مهسا امینی در روز خاکسپاری وی برای موضع‌گیری علیه گشت ارشاد نیز از دیگر اقدامات الهه محمدی است.

گفت وگوی الهه محمدی با دختر دایی مهسا امینی و بیان دروغ درگیری مهسا با مامورین گشت ارشاد نیز از دیگر اقداماتی است که نشان می‌دهد که این به اصطلاح خبرنگار برای ایجاد آشوب برنامه ریزی جدی داشته است.

محمدی با دختر دایی مهسا امینی سعی می‌کند که دختر دایی مهسا امینی را به بیان برخی اظهارات تحریک کند. او با بیان اینکه مهسا امینی جرات داشته و گفتن این دروغ که با ماموران درگیر شده است، سعی می کند از زبان دختر دایی مهسا حرف هایی را علیه نظام بیرون بکشد.


مداخلات الهه محمدی برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی تا جایی پیش می‌رود که دایی مهسا امینی از الهه محمدی گلایه می‌کند و می‌گوید که نمی‌خواهیم در ماجرای مهسا مبالغه شود. بعد از اظهارات دایی مهسا امینی، الهه محمدی سعی می کند با بیان برخی جملات او را تحریک به بیان برخی اظهارات علیه نظام کند!

وقتی دایی مهسا امینی به سابقه بیماری مهسا اشاره می‌کند، الهه محمدی چون نمی خواهد چیزی از سابقه بیماری مهسا گفته شود، سریعا حرف او را قطع می کند. توجه شود این سند زمانی در اختیار این فرد قرار میگیرد که اگر همان زمان در فضای رسانه ای کشور مطرح می شد می توانست شرایط اجتماعی کشور را تغییر دهد. اینجا دقیقا همان جایی است که باید این فرد به وظیفه خبرنگاری خود عمل میکرد اما او همکاری با دولت آمریکا را ترجیح میدهد چرا که خبرنگاری یک پوشش است برای اقدامات ضدامنیتی!

پیشنهاد معرفی وکیل به دایی مهسا امینی از طرف الهه محمدی و مقاومت دایی مهسا در مقابل قبول این پیشنهاد هم از دیگر نکات قابل توجه است که اسناد آن نیز منتشر شده است. کدام خبرنگار هنگام ماموریت پیشنهاد معرفی وکیل به سوژه رسانه ای خود میدهد؟!

اسناد منتشر شده به وضوح نقش الهه محمدی و نیلوفر حامدی در اغتشاشات سال گذشته را نشان می دهد و پرده از همکاری این دو با سرویس های جاسوسی آمریکایی و غربی برمی دارد. این در حالی است که رسانه‌های فارسی زبان ضدانقلاب و برخی جریانات همراه با آنها براساس همکاری هایی که با دستگاه های جاسوسی بیگانه دارند، تلاش کردند با فریب افکار عمومی اینگونه القا کنند که این دو خبرنگار بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشند، دستگیر شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    12 32
    بس کنید
    • مهدی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      10 2
      باشه
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      14 7
      حالت بد میشه بفهمی دو تا عفریته سرکار گذاشتنتون
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      17 9
      لعنت بر مهسا کومله لعنت بر پدر دروغگویش لعنت بر علی کریمی و علی دایی نامرد لعنت بر طراحان و عاملان جنبش فواحش
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      20 6
      لعنت بر مهسا کومله لعنت بر پدر دروغگویش لعنت بر علی کریمی و علی دایی نامرد لعنت بر طراحان و عاملان جنبش فواحش
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      17 4
      لعنت بر مهسا کومله لعنت بر پدر دروغگویش لعنت بر علی کریمی و علی دایی نامرد لعنت بر طراحان و عاملان جنبش فواحش
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      10 4
      12:32 احسنت، دمت گرم!! هرچی به این غربگداهای اغتشاشوی احمق مزدور بیگانه میگیم بس کنین، روتون کم نشد؟ تو اون مغز پوکشون فرو نمیره که نمیره!!!
    • تک سوار DE ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      تا حالا فکر کردید چرا در هر حادثه خبری وزن ادعاهای اونها همیشه سنگین تر از وزن اسناد شماست؟ اگر بفهمید دلیلش رو اون وقته که متوجه می شید شما ها چقدر ساده لوح هستید.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    13 26
    قصه تعریف نکنید. اسناد منتشر کنید .
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      17 6
      یه عمر برای قصه خدمت کردی ناراحت نشو
    • رضا IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      18 6
      فیلم دوربین پخش کنن میگید تقطیع شده س. عکس بذارن میگید فوتوشاپه! سند منتشر کنن میگید جعلیه! طرف اعتراف کنه میگید اجباریه! صوت هم کلا از نظر شما سند به حساب نمیاد! پس همون قصه گوش کنی بهتره!
    • ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      14 3
      برای امثال تو سند فقط اسناد ارباب است که توسط اراذل رسانه ای فارسی زبان خارجی بیان میشه،حتی اگه طرف خودش هم اعتراف کند باز شما یه بهونه ای برای انکار دارید پس تلاش برای قانع کردن موجودات عنودی مثل تو آب در هاون کوبیدن است!
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      12 4
      اگر عکس یکیشونو با پسر جو بایدن هم منتشر کنن میگین فتوشاپه، پس مشکل مدرک نیست، مزدوری شماهاست!!!
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 1
      اینهمه سند افشا شده از صدای ضبط شده این دو جانوردوپا تا عکس فیلم ولی چون گوشها یتان را به کری و چشمهایتان را به کوری زده اید باز می گویید سند بیاورید حتی اگر خود دختر مرده هم بیاد و بگوید همه اینها برنامه دشمن بوده می گویید صدات از جای گرم می یاد اشتباه می کنی ماراست می گویم امثال شما مصداق این بیان امام صادق ع و ایه قران هستید امام صادق علیه السلام : الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی شکر خدایی را که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. المنافقون وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ تَعَالَوْا يَسْتَغْفِرْ لَكُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُءُوسَهُمْ وَرَأَيْتَهُمْ يَصُدُّونَ وَهُم مُّسْتَكْبِرُونَ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﺗﺎ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺮﺯﺵ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ [ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﻛﺒﺮ ﻭ ﻏﺮﻭﺭ ] ﺳﺮﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺍﻧﻨﺪ ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻲ ﻛﻪ ﻣﺘﻜﺒﺮﺍﻧﻪ [ ﺍﺯ ﺣﻖ ، ] ﺭﻭﻱ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺍﻧﻨﺪ .( المنافقون سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَن يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﻳﻜﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﭼﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﺁﻣﺮﺯﺵ ﺑﺨﻮﺍﻫﻲ ﭼﻪ ﻧﺨﻮﺍﻫﻲ ، ﺧﺪﺍ ﻫﺮﮔﺰ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﻰ ﺁﻣﺮﺯﺩ . ﻣﺴﻠﻤﺎً ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺩم ﻓﺎﺳﻖ ﺭﺍ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﺪ .(٦)
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 1
      قصه نیست البته نجریان شما ها نرود میخ آهنی در سنگ است اگر خود خدا هم بگوید چون گمراه هستیدو گوشها و چشمهایتان بر در اختیار دشمنان است هیچی راباور ندارید حتی اگ آن دخترک ملعون کومله آدمکش هرزه ا گور هم بیرون بیاید و واقعیت را بگوید باور نمی کنید امام صادق علیه السلام : الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی شکر خدایی را که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. المنافقون وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ تَعَالَوْا يَسْتَغْفِرْ لَكُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُءُوسَهُمْ وَرَأَيْتَهُمْ يَصُدُّونَ وَهُم مُّسْتَكْبِرُونَ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﺗﺎ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺮﺯﺵ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ [ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﻛﺒﺮ ﻭ ﻏﺮﻭﺭ ] ﺳﺮﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺍﻧﻨﺪ ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻲ ﻛﻪ ﻣﺘﻜﺒﺮﺍﻧﻪ [ ﺍﺯ ﺣﻖ ، ] ﺭﻭﻱ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺍﻧﻨﺪ .( المنافقون سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَن يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﻳﻜﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﭼﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﺁﻣﺮﺯﺵ ﺑﺨﻮﺍﻫﻲ ﭼﻪ ﻧﺨﻮﺍﻫﻲ ، ﺧﺪﺍ ﻫﺮﮔﺰ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﻰ ﺁﻣﺮﺯﺩ . ﻣﺴﻠﻤﺎً ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺩم ﻓﺎﺳﻖ ﺭﺍ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﺪ .(٦)
    • محمد قزل IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 1
      اصلأ سند نشون ندهند چه غلطی میتونید کنید.
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    5 10
    درووغ
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      باباته
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    کسی که برعلیه هم میهن خودش وبرای دشمن خونی مملکتش کار می کند باید خونش ریخته شود تا بقیه آنها حساب کار دستشان آید، نه اینکه با چند سال زندانی آزاد شوند و بروند با پولهایی که برای ریختن خون ما گرفته اند خوش بگذرانند. این ها خط اول جبهه جنگ دشمن علیه ما هستند و تشنه خون ما هستند، چرا باید به آنها رحم کنید؟ اگر آزاد شوند، با کینه بیشتری و در جای دیگری کارشان را دنبال می کنند. تتفکروا یا اولالباب
  • مبینیان IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    اگر کرباسچی هم به عنوان کسی که دو‌جاسوس را در پوشش خبرنگار استخدام کرده است،محاکمه وتوبیخ شود برای آنان وکیل مدافع نمی شود.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    عجبببببببب
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      مش رجببببب
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      مش رجببببب
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 4
    قوه قضائیه نباید تحت تاثیر قرار بگیره ومقالات اینها را کامل اجرا کنند .این دو عفریته لیاقت این مملکت را ندارند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 1
    چقدر خوبه که مستند اینها را میسازید ، نقشه هاشون رو با حرف ها و صحبت های خودشون رو می کنید
  • حسن IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 1
    یکی نمی گه کرباسچی کارفرمای اصلی غرب چرا دستگیر و محاکمه نمی شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس