حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

رسانه‌های اپوزیسیون ازجمله بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال، رادیو فردا، صدای آمریکا و... در اخبار و گزارش‌های متعددی نسبت به دستگیری دو خبرنگار اصلاح‌طلب اعتراض کرده و خواستار آزادی هرچه سریع‌تر آنان شدند.

به گزارش مشرق، شبکه ایترنشنال برای چندمین بار از خبرنگاران روزنامه های غربگرا که به دلایل امنیتی بازداشت شده اند حمایت کرده و نسبت به بازداشت آنها اعتراض کرد.

استناد این شبکه ضدایرانی به مطلب روزنامه هم میهن به قلم عباس عبدی بود. در این مطلب آمده است:« یک سال از بازداشت دو همکار روزنامه‌نگار ما یعنی خانم‌ها الهه محمدی و نیلوفر حامدی می‌گذرد. بنده معمولاً درباره اقدامات قضایی و امنیتی به‌جای رد و تخطئه اصل چنین اقداماتی، از زاویه حقوقی و منطقی خواهان پاسخگویی و توضیح می‌شوم و هنگامی که از چنین زاویه‌ای پاسخ مناسب دریافت نشود، می‌توان به اصل اقدام نیز معترض بود.»

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا


در بخش دیگری از این مطلب آمده است:« در هر حال، حکومت‌ها هنگامی می‌توانند از مردم بخواهند که براساس قانون عمل کنند که خودشان بدون قید و شرط ملتزم به رعایت آن باشند. در غیر این صورت شرایط تعلیق سیاسی و حقوقی بر جامعه حاکم می‌شود که به زیان همه است. امیدوارم که مسئولین محترم قضایی به‌ویژه سخنگوی محترم آن پاسخی حقوقی و مستدل برای این رفتار بیان دارند.»

سال گذشته وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در بخشی از بیانیه مشترک تبیینی خود پیرامون اغتشاشات تصریح‌ کردند که برخی خبرنگاران شاغل در رسانه‌های اصلاح‌طلب از جمله نیلوفر حامدی و الهه محمدی در دوره‌هایی که با عنوان «جنگ ترکیبی و براندازی نرم» توسط سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) برگزارشده بود، شرکت کرده بودند.

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

در واقع این بیانیه از چرایی نگرانی رسانه‌های معاند برای این خبرنگاران پرده برداشت، چرا که در بخشی از آن تصریح شده بود، الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبرنگاران اصلاح‌طلب دستگیر شده در دوره‌های آموزشی سازمان جاسوسی آمریکا شرکت داشته و هر دو نفر آنها نقش منابع اولیه خبرسازی برای رسانه‌های بیگانه را ایفا کرده‌اند. خبرنگارانی که با اخبار جعلی و جهت‌دار پیرامون خبر درگذشت مهسا امینی، به ایجاد پروژه آشوب در ایران کمک کردند.

پس از انتشار این بیانیه فعالین رسانه‌ای و روزنامه‌های اصلاح‌طلب در اقدامی هماهنگ سعی کردند با تخطئه گزارش دو نهاد امنیتی و اطلاعاتی رسمی کشور، این افراد را خبرنگارانی جا بزنند که تنها به وظیفه خبرنگاری خود عمل کرده‌اند.

همزمان با رسانه ها و فعالین اصلاح‌طلب، رسانه‌های اپوزیسیون ازجمله بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال، رادیو فردا، صدای آمریکا و... در اخبار و گزارش‌های متعددی نسبت به دستگیری این دو خبرنگار اعتراض کرده و خواستار آزادی هرچه سریع‌تر آنان شدند. این دستپاچگی برای چیست؟!


همصدایی آشکار در سانسور اقدامات مثبت دولت

دیروز اجرای مرحله دوم انتقال آب از دریای عمان به اصفهان و بهره‌برداری از فاز اول نیروگاه برق خودتأمین فولاد مبارکه با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار شد.

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

حمایت مجدد شبکه تروریستی از خبرنگاران بازداشتی روزنامه‌های غربگرا

انتقال آب از دریای عمان بخشی از طرح احیای زاینده‌رود است که با اجرای مرحله نخست، برداشت آب از زاینده‌رود توسط صنایع قطع خواهد شد و در مرحله دوم علاوه‌بر آب صنایع، مازاد آب در بخش آشامیدنی، کشاورزی و حقابه محیط زیست صرف خواهد شد.

از جمله ویژگی های پروژه نیروگاه برق خودتأمین فولاد مبارکه می توان به دارا بودن بالاترین استانداردهای موجود در نیروگاه ها، کاهش میزان مصرف گاز و آب مصرفی و بومی سازی بیش از ۷۰ درصد تجهیزات اشاره کرد. با بهره برداری از این پروژه برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.

همچنین دیروز عملیات اجرایی‌شدن تولیــد بنزیــن و پروپیــلنِ هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید. ۸۰ درصد تجهیزات این پروژه به‌دست ســــازندگان داخلی ساخته شده‌است. کاهش گوگرد در گازوئیل تولیدی و جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز از اهداف تولیــد بنزیــن و پروپیــلنِ هلدینگ پتروپالایش اصفهان است.

به عقیده کارشناسان، دولت سیزدهم دولت کار و تلاش است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که رسانه های منتسب به جریان غربگرا، به صورت هماهنگ، این اقدامات مثبت و امیدآفرین را سانسور می کنند، دقیقا مشابه عملکرد رسانه های معاند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    5 8
    جالبه همین کار رسول خادم علیرضا دبیر کرده بود اسم شو می ذاشتن ریا کاری و فلان
    • زورو IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      3 6
      یخچال به آن سنگینی را روی گاری حمل میکنند نه روی دوش برای ثبت دوربین و تبلیغ مگر آنکه درونش خالی باشد !
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    4 15
    خبرنگارانی که هدفشان کمک به دشمنان ایران بودوباعث ایجادفتنه شدند
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    6 12
    رسول خادم اگه پهلوان بود از اغتشاشگران حمایت نمی کرد
    • فرزاد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      0 3
      اغتشاشگر برچسب تندروها به مردم معرتض برای فرار از پاسخگوییه
  • هادی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    3 0
    خبرنگار غربگرا یعنی چی؟ بگو خائن و وطن فروش
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 0
    اینترنشنال .... زیادی خورده،حروم زاده های حروم لقمه
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 0
    وقتی کار درست انحام میشه بی بی سی و .‌ پارس میکنن
  • رضا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    2 0
    چون سزای جاسوسی برای کشورهای دیگر در کشور ما اعدام است بهتر است این دو نفر را که در لباس خبرنگار جاسوسی می کرده اند را اعدام کنند تا درس عبرتی برای افراد مشابه باشند
  • FR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    1 0
    عنتر اشغال تروریستی در واقع رسانه اعتدالیون منافق خیانت کار در خارج از کشور ست همینطور که بی بی سی رسانه خارج مرز اصلاح طلبان بوده و هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس