امباپه: شب فینال جام‌جهانی فهمیدم مسی توپ طلا را می‌برد

ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفته است که پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی، مطمئن شد که کاپیتان آلبی‌سلسته توپ طلا را تصاحب می‌کند.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه در فینال دراماتیک جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل آرژانتین و یاران لیونل مسی هت‌تریک کرد اما درخشش او مانع پیروزی و قهرمانی آلبی‌سلسته نشد.

امباپه درباره این دیدار و پیش‌بینی‌اش گفت: شب فینال جام جهانی می‌دانستم که او(مسی) توپ طلا را خواهد برد.

وی افزود: مسی استحقاقش را دارد. کسی که جام جهانی را می‌برد، لایق توپ طلاست. او اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین‌های تاریخ است.

مسی که در پایان جام جهانی با هفت گل، عنوان برترین بازیکن جام را نیز از آن خود کرد، به‌تازگی بالاتر از امباپه و ارلینگ هالند، ستاره جوان منچسترسیتی و تیم ملی نروژ، توپ طلا را برای هشتمین بار به خانه برد.

برخی بر این باورند که هالند با ۵۱ گل زده و کمک شایان به سیتی در لیگ برتر انگلیس و فتح سه‌گانه(لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی انگلیس) استحقاق توپ طلا را داشته است.

امباپه دراین‌باره نیز گفت: درست است که هالند و من فصل خوبی را سپری کردیم اما نمی‌توان آن را با کاری که مسی کرد و قهرمان جام جهانی شد، مقایسه کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • باری عامر ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    مسی بهترین و کاملترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان و تیم ملی آرجنتاین است که هیچ کسی را با وی نمی‌توان مقایسه کرد . مسی اگر نبود فوتبال لذتی نداشت او می‌تواند در جام جهانی بعدی هم بدرخشد و چانس آن را دارد تا دوباره قهرمان جهان و کوا آمریکا شود با تیم ملی اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس