کد خبر 1548958
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
پرند

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هیات دولت زمان افتتاح مترو پرند را بسته‌ایم و این مترو در اولین فرصت افتتاح می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی امروز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره افتتاح مترو پرند، گفت: این مترو در اولین فرصت افتتاح می‌شود و ما امروز در هیات دولت زمان افتتاح مترو پرند را بسته‌ایم؛ اجازه بدهید زمان افتتاح را مسئولان اعلام کنند.

شهردار تهران گفت: واردات اتوبوس‌هایی که قرارداد بسته بودیم تامین مالی شد و در حال انتخاب نوع اتوبوس، نوع ون یا تاکسی یا موتور هستیم تا بتوانیم بر اساس آن برای برقی‌سازی خودروهای تهران گام برداریم.

زاکانی درباره افزایش تاکسی‌ اینترنتی گفت: یک جنبه تاکسی‌های اینترنتی به وزارت صمت و بخش دیگر هم به شهرداری‌ها ارتباط دارد. تا این وضعیت شفاف نشود و در قبال این موضع مسئولیت‌ها مشخص نشود با این مسائل روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: البته یک بخشی از آن قابل قبول بوده و آن هم به واسطه این که فرصتی که آن مجموعه می‌دهد و مابه‌ازای آن را از مردم می‌گیرد. اما اینگونه که عنوان می کنند چند برابر شده ظلم است به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • javad ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    تست سرد گرم ولرم خنک هر کوفتی بگی انجام شد افتتاح کنید این بی صاحابو دیگه بسه مردم آزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس