صهیونیست‌ها قافیه را باخته‌اند/ پروژه عادی‌سازی نابود شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه توافق آتش‌بس موقت موفقیتی دیگر برای حماس قلمداد می‌شود، گفت: اسرائیل قافیه را در همه عرصه‌ها باخته است.

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی در واکنش به توافق آتش‌بس موقت بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، اظهار داشت: جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به حدی فجیع بود که نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورهای غربی و آمریکا مردم به خیابان آمده و خواستار توقف جنگ غزه و پایان وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها شدند.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه غزه ابعاد مختلفی داشته است و این جنایات از حافظه تاریخ پاک نمی‌شود، گفت: حاکمان رژیم اشغالگر قدس اگر چه کشتار و حملات وحشیانه‌ای علیه مردم فلسطین انجام دادند، اما عملاً هیچ دستاوردی در زمینه سیاسی و دفاعی نداشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از انفعال نهادهای بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت با سکوت خود در مقابل اسرائیل، ناکارآمدی و قصور خود را به همه نشان دادند و به همین دلیل در بخش‌های مختلف جهان از جمله آمریکا و اروپا شاهد صحنه‌های اعتراضی زیادی علیه این نهادها بودیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این آتش بس موفقیتی دیگر برای حماس قلمداد می‌شود، گفت: در این شرایط و با باز شدن راه‌ها، امکان ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه فراهم می‌شود.

مقتدایی با بیان اینکه اسرائیل قافیه را در همه عرصه‌ها باخته است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها در زمینه تبلیغاتی و سیاسی شکست خورده است، بلکه تحت فشار همه جانبه کشورهای مستقل و مسلمان است. از سوی دیگر شاهد نابود شدن پروژه آنان برای عادی سازی روابط با کشورهای منطقه هستیم.

وی تاکید کرد: وحشی‌گری‌های آنان نشان داد که اسرائیل برای همه بشریت و حتی نسل‌های آینده خسارت‌آفرین و خطرناک است. البته آمریکا نیز در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه هم‌دست و شریک رژیم اشغالگر قدس و عامل جنایت جنگی بود و انتظار آن است که نهادهای بین‌المللی این جنایت را محکوم کرده و مورد رسیدگی قرار دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    الحمدلله صهیونیستهای اشغالگر با ضربه فنی که شد تمام اهداف و آرزوهاشونو باید به گور ببرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس