کد خبر 1550018
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

محاسبات اسرائیل برای چندمین بار نابود شد

رژیم صهیونیستی خیال می کرد اختیار ادامه جنگ یا آتش بس با اوست؛ بنابراین ۴۷ روز به جنایت علیه مردم بی دفاع غزه ادامه داد.

این جنایت، نتیجه ای جز بدنامی، نابودی حدود ۴۰۰ تانک و زره پوش، و هلاکت دست کم هشتاد نظامی ارتش اسرائیل به اذعان خودشان، در پی نداشت.

مقامات اسرائیل به ستوه آمدند؛ و در عین حال کوشیدند طاقچه بالا بگذارند و مثلا از موضع بالا (!) آتش بس را بپذیرند.

اما اشتباه می کردند؛ اختیار پایان این جنگ با آنها نیست. نشان به آن نشان که مقاومت یمن، همین روزها یک کشتی تجاری صهیونیست ها را توقیف کرد و یکی دیگر را هدف قرار داد و ظاهرا عملیات های دیگر نیز در بندر ایلات و... راه است.

مشابه همین انهدام محاسبات ارتش و سازمان اطلاعاتی اسرائیل را حزب الله لبنان و سپس مقاومت عراق از همان فردای آغاز عملیات طوفان الاقصی انجام دادند و هر چه جلوتر آمدیم، ضربات به صهیونیست ها (و آمریکا) متنوع تر، شدید تر، و درناک تر شد.

اسرائیل حالا نه تنها نمی تواند جنگ پیش دستانه و یکطرفه را به اجرا بگذارد، بلکه قادر هم نیست جنگ را آن گونه که می خواهد، به پایان برساند.

مقامات دولت نتانیاهو باید دنبال واسطه هایی باشند که پیام التماس و "غلط کردیم" شان را به فرماندهان جبهه مقاومت منتقل کنند و هر چه زودتر از ده ها کیلومتری غزه بگریزند؛ پیش از این که خسارات بزرگ تری در دریای سرخ و اقیانوس هند و دریای مدیترانه و... متحمل شوند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس