به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

رژیم صهیونیستی پس از یک هفته آتش بس، حمله به غزه را از سر گرفت.

شاید کسانی بگویند نتانیاهو زرنگی کرده و به همان اندازه که ظرف یک هفته اسیر آزاد کرد، در کرانه باختری اسیر گرفت و به زندان انداخت.

صهیونیست ها از ۷ اکتبر ، ۳۳۹۰ فلسطینی را بازداشت کرده اند تا مثلا دست شان پُر باشد. این اقدام اولا متضمن یک اعتراف بزرگ است و آن این که یقین دارند در جنگ پیروز نخواهند شد و ناچارند برای مذاکره و مبادله، تدارک کنند!

رژیم صهیونیستی در عین حال، در یک دور باطل، کاهنده و کوته بینانه گرفتار شده؛ و مصلحت آتی را پای زرنگی دم دستی قربانی می کند.

اسرائیل حتی اگر فلسطینیان را زندانی نمی کرد، برای آنها یک زندان بزرگ بود؛ چه رسد به این که صهیونیست ها برای آنها "زندان در زندان" بسازند و تحت فشار مطلق قرار بدهند و به حد انفجار برسانند.

به چند آمار تکان دهنده دقت کنید:

" تا قبل از بازداشت های اخیر، ۴۹۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل به سر می برند؛ که ۱۰۰۰ نفر از آنها " بازداشتی اداری " بودندند؛ بازداشتی به‌طور نامحدود و بدون اتهام!

در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹، بالغ بر۶۷۰۰ فلسطینی بین ۱۲ تا ۱۸ سال توسط اسرائیل دستگیر شدند.

«فرانچسکا البانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل: اسرائیل از سال ۱۹۶۷، بالغ بر یک میلیون فلسطینی از جمله ده‌ها هزار کودک را بازداشت کرده و اکنون، ۵۰۰۰ فلسطینی از جمله ۱۶۰ کودک در بازداشت بسر می‌برند. ۱۱۰۰ نفر بدون هیچ اتهام و محاکمه‌ای بازداشت هستند.

باشگاه اسیران فلسطینی: اسرائیل از سال ۲۰۱۵ تا پایان ماه مارس ۲۰۲۱، بیش از ۹ هزار کودک فلسطینی را زندانی یا بازداشت کرده‌ است".

اسرائیل در این سال ها در حال متراکم کردن ظرفیت های مقاومت ملت فلسطین و رساندن آن به نقطه انفجار بوده است. این انزجار متراکم و انباشته قطعا قدرتمند تر از اورانیوم غنی شده و بمب اتمی است.

صهیونیست ها در طول این سال ها، فلسطینیان عادی و بی تجربه را بازداشت کرده و در زندان، از آنها ده ها هزار مبارزان کارکشته سیاسی و نظامی ساخته اند؛ از رزمندگان آماده عملیات استشهادی، تا فرماندهان میدان، که ایمان شان تقویت شده و ترس شان ریخته است.

دیروز، در عملیات شهادت طلبانه در قدس، چهار صهیونیست کشته و شش نفر بشدت زخمی شدند. مجریان عملیات، دو برادر بودند که سالها در بازداشت و اسارت صهیونیست ها قرار داشتند.

قساوت و بلاهت رژیم صهیونیستی، از میلیون ها شهروند فلسطینی، رزمنده ساخته؛ و فقط دو میلیون نفر آنها در غزه، با مقاومت مظلومانه، در حال تحقیر ارتش اسرائیل و آمریکا هستند. حماسه بزرگ، در حال ساخته شدن است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 4
    هم بازی رو باخت و هم قافیه رو !
  • رضا ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    11 9
    دمت گرم ایمانی
    • شسم ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      2 1
      چی چی رو دمت گرم ؟!
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 2
    لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ،:(فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُلۡ حَسۡبِيَ ٱللَّهُ لَآ إِلَٰهَ إِلَّا هُوَۖ عَلَيۡهِ تَوَكَّلۡتُۖ وَهُوَ رَبُّ ٱلۡعَرۡشِ ٱلۡعَظِيمِ 129 ) پروردگار بر مسلمانان و انسانیت آزادگان طول تاریخ بشریت به لطف پیامبران را در سرزمین های وحی برانگیخت تا به نوع بشریت یاری رساند و از گمراهی و استبداد مستبدانه دیکتاتوری نجات بخشد بدینوسیله راه و رسم زندگی سعادتمند را به ما آموخت فلسطین و فلسطینیان بهمراه آزادگان جهان بشریت در طوفان الاقصی می آموزیم چگونه مقابل قتل و کشتار بایستیم جهاد اسلامی و حماس که با مبارزه مسلحانه در برابر لشگر کشی فرعون زمانه حاضر قیام کردند تا از حرمت فلسطین و فلسطینیان دفاع می کنند رژیم نتانیاهو و دست اندرکاران و دولتمردان مدافع نتانیاهو بوسیله نظامیان و هواپیماها و لشگر زرهی در کنار رودر رو شدن در خط مقدم جبهه جنگ با رزمندگان مسلح از ابتدای طوفان الاقصی بالاخص امروز،روز پنجاه و ششمین جنگ غیر نظامیان غزه و فلسطینیان را هدف قرار داده و تا به حال حدود ۱۰۰۰۰ ده هزار کودک و زن کشته شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند . Free free Palestine عدالت‌خواهی انسانیت مرگ بر نتانیاهو و متحدانش
  • هم وطن. ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 4
    ان شالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل کودک کش باشیم.....مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس