از شایعه تا واقعیت حادثه واژگونی خودروی مینی بوس حامل دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: خودروی مینی بوس واژگون شده در شهرستان قصرقند ارتباطی با طرح روستا مرکزی و آموزش و پرورش نداشته و آسیب دیدگی دانش‌آموزان تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبری مبنی بر واژگونی و آتش‌گرفتن مینی‌بوس طرح روستامرکزی در شهرستان قصرقند و آسیب‌دیدگی دانش‌آموزان، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب این موضوع، توضیحاتی را ارائه کرد.

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی مینی بوس حامل مسافران در بین روستاهای شهرستان قصرقند، متاسفانه برخی رسانه‌های معاند به دور از اخلاق رسانه‌ای و عدم رعایت شرط امانت و صداقت، مبادرت به انتشار مطلبی خلاف واقع و ناصواب کرده و در جهت تشویش اذهان عمومی، تلاش‌های فراوانی از خود نشان دادند که مواجهه با این گونه رفتارهای غیر متعارف جای بسی تأسف دارد.

وی افزود: خودروی مینی بوس واژگون شده در شهرستان قصرقند از جمله خودروهای عبوری مسیر راه که مبادرت به جابجایی مسافران بین روستاهای مختلف می‌کرد، ارتباطی با طرح روستا مرکزی و آموزش و پرورش نداشته و آسیب دیدگی دانش‌آموزان تکذیب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از همین روی لازم است مردم، اخبار رویدادها و اتفاقات آموزش و پرورش را از مبادی ذی‌ربط به ویژه سایت و کانال‌های ارتباطی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان رصد و پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس