کد خبر 1548631
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تصادف یک خودروی تویوتا و وضعیت عجیب راننده!

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش تصادفات با لغزندگی معابر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: رانندگان در زمان بارندگی به دلیل لغزنده بودن سطح معابر باید با سرعت مطمئنه تردد کنند. سرعت مطمئنه همان سرعتی است که راننده بتواند دقیقاً خودروی خود را کنترل کرده و اگر حادثه‌ای مقابل او اتفاق افتاد بتواند بدون تصادف خودرو را متوقف کند.

وی ادامه داد: شب گذشته و پیش از شروع بارندگی‌ها در سطح معابر پایتخت چند حادثه به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و عدم رعایت فاصله طولی و سرعت زیاد روی داد.

سرهنگ شریفی گفت: ساعت ۱۵:۵۰ در محدوده بزرگراه لشگری به غرب بعد از ستاری (منطقه ۵) به علت وقوع تصادف ۴ وسیله‌ای، شاهد حجم بار ترافیکی در این مقطع بودیم.

وی افزود: همچنین در ساعت ۱۷:۵۵ در مسیر امام علی به جنوب - معدن به علت تصادف خسارتی یک دستگاه اتوبوس بیابانی (بدون مسافر) با یک دستگاه کامیون، شاهد حجم بار ترافیکی در این محدوده بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حادثه بعدی در ساعت ۱۸:۳۵ در محدوده بزرگراه بعثت به شرق مقابل بوستان بعثت (منطقه ۱۶) به علت واژگونی یک دستگاه کامیون در لاین ویژه روی داد که باز هم به همین دلیل شاهد حجم بار ترافیکی در این محدوده بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان در حین رانندگی و مخصوصاً در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر می‌بایست تمام توجه و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از سرعت و سبقت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس