کد خبر 1548555
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
واژگونی و شعله‌ور شدن پراید در اتوبان تهران - قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: واژگونی و شعله‌ور شدن پراید در ساعات ابتدایی صبح امروز در اتوبان تهران - قم، ۳ کشته برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهارداشت: ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم نرسیده به عوارضی اعلام می‌شود و سریعاً ایستگاه شماره پنجاه به محل حادثه اعزام می‌شود.

ملکی ادامه داد: در این محل یک دستگاه سواری پراید تقریباً مقابل تیر شماره ۲۰ با سه نفر سرنشین با انحراف از مسیر، با بلوک‌های نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد کرده و پس از واژگون شدن در وسط بزرگراه خودرو شعله‌ور شده است.

ملکی با اشاره به شعله ور بودن خودرو گفت: هر سه نفر سرنشین داخل خودرو محبوس بودند. آتش نشانان در لاین مقابل سریعاً متوقف شدند و خود را به محل آتش سوزی رساندند و عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع آتش خاموش شد.

وی افزود: با اینکه نفرات از خودرو خارج شدند هر سه نفر که دو آقا و یک خانم بودند جان خود را از دست دادند. خودرو به حاشیه بزرگراه منتقل شد و محل برای بررسی علت حادثه تحویل پلیس راهور شد و در ساعت ۶:۳۶ دقیقه عملیات به پایان رسید.

وی افزود: به گواه آمار تقریباً مسافت‌های سی کیلومتری ورودی شهرها و ساعات آغازین روز مسافت و زمانی است که بیشترین آمار تصادف را به خودش اختصاص می‌دهد.

در پایان ملکی به مسافران توصیه کرد: مسافران باید توجه داشته باشند اگر طول شب را رانندگی کرده و احساس خستگی می‌کنند در ساعاتی که در آستانه صبح است و احساس خواب‌آلودگی می‌کنند خودرو را در یک جای امن متوقف و کمی استراحت کنند و تا زمانی که کاملاً به مقصد نرسیدند از رعایت مقررات راهنمایی رانندگی دریغ نکنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس