کد خبر 1550424
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
تارتار: پسرشم ناشناس فوتبالیست شد

مهدی تارتار صحبت‌های جالبی را در مورد حضور پسرش در فوتبال مطرح می‌کند.

به گزارش مشرق، امیرمحمد تارتار چندی پیش به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس فراخوانده شد تا سال‌ها بعد از بازی پدرش در جمع سرخپوشان، او هم پیراهن تیم بزرگسالان را هرچند به صورت موقت اما برتن کند.

تارتار در مورد امیرمحمد که سال‌ها برای پیکان و آکادمی کیا بازی کرد و فصل پیش به تیم جوانان پرسپولیس پیوست، گفت: تجربه‌ای که من روی پسر اولم داشتم، تجربه خوبی بود. تلاش کردیم که بشود اما نشد. برای دومی من سر هیچکدام از بازی‌های رسمی و تمریناتش نرفتم. خاطرم هست که روز اول در نونهالان پیکان بین ۲۵۰ نفر تست داده بود و بعدا خودش را معرفی کرده بود.

او در مورد ادامه روند درخشان پسرش اظهار داشت: بعد کاپیتان نونهالان و نوجوانان پیکان شد و بعد هادی مهدوی‌کیا زنگ زد و یک سال او را به کیا فرستادم و بعد آقای محسن خلیلی برای پرسپولیس زنگ زد. من فقط در شروع فصل به او مشاوره می‌دهم. اگر راهش را بالا رفت و موفق شد و نیازی به ما نداشت، بهتر. فعلا خودش ریسمان را گرفته و می‌شود و اگر نیاز به حمایت من هم داشت، مثل همه جوان‌ها به او هم کمک می‌کنم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا حضور او به عنوان مربی کمکی به فرزندش خواهد کرد، گفت: واقعا در کشور ما خیلی سخت است که پسر یک مربی، فوتبالیست شود. به جای اینکه نان پدر را بخورد، چوبش را می‌خورد. اگر یک بازیکن حقی دارد، باید به آن بدهیم؛ چه پسرمان باشد و چه پسر دیگران. حالا تا جایی که بشود، من کاری به او ندارم و راه را خودش جلو می‌رود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    پسرتارتارونوه فیروزکریمی.!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس