چند بازیکن مصدومان همیشگی پرسپولیس

تعداد مصدومان فصل جاری پرسپولیس نشان از ثابت بودن اسامی این بازیکنان و تاثیر منفی در جریان مسابقات این تیم دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی رسمی خود مقابل النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در حالی تن به تساوی بدون گل داد که بار دیگر با مصدومیت بازیکنان خاص خود دست و پنجه نرم کرد.

کادر فنی سرخپوشان که وحید امیری را برای چندمین بار در لیست خود به دلیل مصدومیت نداشت در جریان مسابقه با النصر عربستان مجبور به تعویض اجباری میلاد سرلک و امید عالیشاه به علت احساس درد از ناحیه پا شد.

بازیکنانی که جزو لیست بازیکنان همیشه مصدوم پرسپولیس شده‌اند تا یحیی برای هر بازی دنبال جانشین برای آنها باشد. آمار بازیکنان آسیب دیده فصل جاری این تیم نشان از اسامی کم تعداد اما همیشگی آنها به طور متناوب دارد. عالیشاه، سرلک، امیری، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی جزو بازیکنانی هستند که در فصل جاری دچار مصدومیت‌های کوتاه و بلند شده‌اند تا تأثیر مستقیم روی ترکیب این تیم داشته باشند.

سرلک و عالیشاه که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارند تا جمعه دهم آذرماه نمی‌توانند همراه با تیم تمرین گروهی داشته باشند. آنها سپس در ابتدای هفته آینده مورد معاینه پزشکی مجدد قرار گرفته تا در خصوص حضور در بازی با الدحیل در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا تصمیم گیری شود.

همچنین وحید امیری نیز همچنان نمی‌تواند در لیست بازیکنان قرار بگیرد تا همراه با مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دور از میادین باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس